יום שני, 23.09.2024 שעה 18:24

מייוות'ר שוב משוויץ: הפעם במרצדס היקרה שלו

המתאגרף לשעבר ממשיך לשתף את 30 מיליון עוקביו באינסטגרם אודות אוסף הרכבים שלו, כאשר הפעם הוא הראה דגם  עם עיצוב פנימי בצבע תכלת. ומה המחיר?

|
פלויד מייוות'ר. שוב הוא משוויץ (רויטרס)
פלויד מייוות'ר. שוב הוא משוויץ (רויטרס)

עוד הרבה לפני שפלויד מייוות'ר הפך לתומך נלהב של ישראל, הוא היה בראש ובראשונה מתאגרף ענק. הוא הוכרז כאלוף עולם ע”י חמישה ארגוני אגרוף שונים, יש לו ברקורד עשר אליפויות, והמאזן שלו בקריירה המקצוענית עומד על 50 ניצחונות ללא אף הפסד.

ההצלחה שלו בזירה הפכה בין היתר גם להצלחה כלכלית, כאשר הוא הוכתר על ידי פורבס שלוש פעמים בעשור הקודם כספורטאי בעל השכר הגבוה ביותר בעולם. בחשבון הבנק שלו יש למעלה ממילארד דולרים כתוצאה ישירה מקריירת האגרוף שלו, מה שהופך אותו למתאגרף המרוויח ביותר בהיסטוריה של הענף.

ועם כזו כמות של מזומנים, אין פלא שמייוות’ר לא מוותר על התשוקות הגדולות ביותר שלו, תוך כדי שהוא מבלה במקומות הטובים שיותר בעולם, ולא מפספס אף חנות יוקרה ממנה הוא יוצר עמוס בתיקים אותם נושאים עוזריו (בין היתר תוכלו למצוא שם שעוני יהלומים).

ואם כבר מדברים על התשוקות של מייוות’ר, אי אפשר שלא להזכיר את אוסף המכוניות העצום שלו, שאליו מתווספות כל העת רכישות חדשות (רובן שחורות), המתהדרות בין היתר במנועים אשר מפיקים 600 כוחות סוס ומעלה.

הדגם שזה עתה נוסף לקולקציה הוא ה-Mercedes G Brabus 700 Tiffany Edition, שלא ממש מסתיר את שאגת מנוע ה-8 הצילנדרים שלו, ומסוגל לספק לא פחות מ-517 כוחות סוס (אין מדובר ברכב קטן, כפי שתוכלו לראות בתמונות).

כנראה שהמותג הגרמני לא היה יכול להרשות לעצמו מנוע פחות עוצמתי, שכן למרות שהרכב שוקל כ-2 טון, הוא עדיין מסוגל להגיע למהירות של 240 קמ”ש, והוא אף מאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש ב-4 שניות בלבד. 

לא מעט שטרות... (צילום מסך)לא מעט שטרות... (צילום מסך)

אותו רכב, בצבע שחור מט, כולל לא מעט חלקים חיצוניים אשר עשויים מסיבי פחמן (אפילו מכסה המנוע עצמו עשוי מחומר זה), והגימור שלו מתאפיין בצבע תכלת די אגרסיבי יש לומר, (בלעדי לגרסה זו) אשר ניתן לראותו במושבים, בדלתות, על ההגה, ואפילו על לוח המחוונים.

היות ומייוות’ר אף פעם לא ניחן בצניעות, ותמיד שיתף את 30 מיליון העוקבים שלו באוסף הרכבים שלו, גם הפעם האחרון חשף את הרכש החדש תוך כדי שהוא מחזיק שטרות רבים של 100 דולר.

על פי הפרסומים מעבר לים, עובי השטרות מייצג סכום אשר שקול לכ-170 אלף דולר, אבל זה אפילו לא מתקרב לשווי של המרצדס החדשה שלו. הגרסה הרגילה שלה כבר מתומחרת ברבע מיליון דולר, ללא תוספות, כאשר המהדורה המוגבלת של ה-Tiffany כבר תתקרב ל-330 אלף דולר.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןהאימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
האימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
נגןבלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
בלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
נגןבוע כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש פנדל
בול כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש בפנדל
נגןהוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
הוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
/* LAST / NEXT ROUNDs */