יום שני, 23.09.2024 שעה 23:18
לוח תוצאות

תגרה מכוערת שכללה מכות בתום משחק נערים ב'

השופטת איה פריג בדו"ח חמור לאחר משחק הליגה שהפגיש את הפועל ר"ג והפועל כפ"ס. שחקן ר"ג נצפה בועט בצלעות שחקן כפ"ס. שחקן אחר נצפה מכה שחקני ר"ג

|
אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס)

שוב אלימות בכדורגל: במשחק ליגה שנערך בסוף השבוע האחרון, במסגרת ליגת נערים ב' – על, הליגה הבכירה של שנתון 2009 (ילדים בני 14-15), נפגשו הפועל רמת גן והפועל כפר סבא, זאת במסגרת המחזור השישי בליגה. המשחק הסתיים ב-0:1 לטובת הירוקים מהשרון, בשער שנכבש בדקה האחרון לתוספת הזמן ומשם ה"חגיגה" החלה.

דו"ח השיפוט של איה פריג מגולל סיפור מכוער שמביא עמו תגרה שכללה דחיפות ובעיטות. אלימות, כשמה כן היא. רגע לפני תוספת הזמן, צמד שחקני שדה, אחד מרמת גן ואחד מכפר סבא, ראו את הכרטיס האדום. "הורחקו בגין קללות, דחיפות והתנהגות בלתי ספורטיבית", נכתב בדו"ח. "המורחקים לא עזבו את תחום הספסלים ונשארו עד לסיום באזור הטכני – ללא אישור", הוסיפה פריג.

"בדקה האחרונה של המשחק הובקע שער לטובת כפר סבא. מיד לאחריה שרקתי לסיום המשחק. באותו זמן שחקני ספסל כפר סבא ובעלי תפקידיהם רצו ריצת עמוק למגרש לחגוג את הניצחון ואז החלה תגרה מכוערת באזור הספסלים שכללה דחיפות ובעיטות בהשתתפות מספר רב של שחקנים משתי הקבוצות", ציינה איה פריג בדו"ח שלה.

"בלטו בקטטה ואף הורחקו שחקן מהפועל רמת גן שנצפה בועט בצלעות של שחקן יריב ודוחף כל שחקן שנמצא לידו, שחקן נוסף של רמת גן שנצפה מכה אף הוא שחקנים מהקבוצה היריבה. גם השחקנים שהורחקו במהלך ההתמודדות, נצפו בין המעורבים בקטטה, בדגש על שחקן הפועל כפר סבא, שנצפה מכה נמרצות שחקנים יריבים מרמת גן גם כן".

איה פריג סיכמה בדו"ח שלה: "בזמן התגרה, נצפו בין 10-8 אנשים לערך, שישבו בקהל וקפצו מהיציע לתוך תחומי המגרש על מנת להפריד ואין באפשרות צוות השיפוט לדעת את זהותם". אם כן, ארבעה אדומים, תגרה בין בני נוער שיצאו מכל פרופורציה וזמן של דקה עד שתי דקות עד שהיו מי שעשו לזה סוף והפרידו הצדדים באירוע שאף אחד לא ירצה לזכור.

אסור לפספס
נגןהאימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
האימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
נגןבלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
בלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
נגןבוע כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש פנדל
בול כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש בפנדל
נגןהוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
הוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
/* LAST / NEXT ROUNDs */