יום שני, 23.09.2024 שעה 12:20
לוח תוצאות

הפועל פ"ת ניצחה לפני טורניר הפיתוח של הנבחרת

הקבוצה של גיא רוזנצוויג ניצחה 0:2 במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד בנערים ב'. הליגה יוצאת לפגרות נבחרת וחגי תשרי, סגל הנבחרת לטורניר הפיתוח בפנים

|
הפועל פתח תקווה נערים ב  (באדיבות המועדון)
הפועל פתח תקווה נערים ב (באדיבות המועדון)

המחזור השישי בליגת העל של שנתון ננעל לפני זמן קצר עם ניצחון 1:2 של הפועל פ"ת במשחק החוץ מול קבוצת "צו פיוס" של מ.ס אשדוד, שהתייצבו למשחק עם מאזן זהה, שעמד על שני ניצחונות, שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת. היה זה משחק עם יוזמה התקפית דו צדדית, שבו הקבוצה האורחת הייתה תכליתית יותר ליד שער היריבה ובאה על שכרה על ניצחון שני ברציפות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הצליחה נפתחה לה המחצית השניה בצורה מצוינת מצידה של הקבוצה האורחת. בדקה ה-42 חילופי מסירות במרכז המגרש בין ינאי רם ליונתן מעוז הובילו לדהרה של מעוז, שחדר לרחבת אשדוד ובעט מכ-12 מטרים לרשת וקבע יתרון 0:1 לזכות אשדוד.

בדקה ה-69 התקפת מעבר מצוינת של הפועל פ"ת הסתיימה בבעיטה של עדי תלמיד מכ-18 מטרים לרשת - שער שהכפיל את יתרונה של הפועל פ"ת ל-0:2. דקה אחת לפני תום המועד החוקי עדי תלמיד כמעט והשלים צמד במצב של אחד על אחד, אך שוער אשדוד, נועם רחמים, הציל את קבוצתו מספיגה.

הפועל פתח תקווה נערים ב (באדיבות המועדון)הפועל פתח תקווה נערים ב (באדיבות המועדון)

בדקה האחרונה של הזמן החוקי התקפה מתפרצת מהירה של אשדוד הסתיימה בהכשלתו ברחבת פ"ת של נועם שקולניק. את בעיטת הפנדל תרגם ליאם מלכה לכיבוש שער שקבע את תוצאת המשחק - 1:2 לזכות אשדוד.

בתום שישה מחזורי ליגה שתי קבוצות מוצאות את עצמן עם מאזן מושלם: מכבי פ"ת, שמקדימה בזכות יחס שערים עדיף במעט את מכבי ת"א. לעומתן, בני יהודה ת"א עדיין עם מאזן נטול נקודות.

ליגת העל יוצאת לפגרה ארוכה, בשל יציאת נבחרת נערים ב' בהמשך השבוע לטורניר הפיתוח הידידותי של אופ"א, שייערך בספרד. הליגה מיועדת לחזור לפעילות ב-19 לאוקטובר לאחר פגרת חגי תשרי.

נבחרת נערים ב' בהדרכתו של, דני בונדר עתידה להתחיל ביום חמישי הקרוב את דרכה בטורניר הפיתוח במשחק מול הנבחרת המקבילה של צרפת. ביום שבת צפוי לה משחק מאתגר מול נבחרת אנגליה וביום שני משחק מסקרן מול אוקראינה.

סגל הנבחרת לטורניר:

שוערים: יובל הולצקנר (מכבי פ"ת), ינאל בזאדוג (הפועל ת"א).

הגנה: עידן טאירי (מכבי פ"ת), סהר לביא (מכבי ת"א), טל בורקו (מכבי ת"א), שי וקסמן (הפועל ת"א), מיכאל לוקיאנוביץ' (מכבי נתניה), אופיר שפירא (מכבי נתניה), ארטיום דמצ'וק (מכבי חיפה).

קישור: עדו ברקו (מכבי פ"ת), בן דג'אני (מכבי ת"א), תום אל-על (מכבי ת"א), נועם דבראשווילי (הפועל ת"א), הראל בן-לולו (הפועל רעננה).

התקפה: ארז דידי (מכבי פ"ת), בן זוארץ (מכבי פ"ת), אושר שמואל (מכבי ת"א), ליבי סובול (מכבי ת"א), שלו ג'נח (מכבי נתניה), ליאם לוסקי (מכבי חיפה), אדם גרימברג (מכבי חיפה), נועם עזרן (מ.ס. אשדוד).

אסור לפספס
נגןבוע כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש פנדל
בול כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש בפנדל
נגןהוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
הוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
/* LAST / NEXT ROUNDs */