יום שני, 23.09.2024 שעה 23:28

דובאי גברה על הכוכב האדום בבכורה היסטורית

המשחק הראשון בתולדות הליגה האדריאטית על אדמת איחוד האמירויות הסתיים ב-84:86 יוקרתי של המארחת, אותה מאמן אקס אילת ואת הסגל שלה מעטרים כוכבים

|
יוריצה גולמאץ (אורן בן חקון)
יוריצה גולמאץ (אורן בן חקון)

היסטוריה נרשמה הערב (ראשון) בליגה האדריאטית. במסגרת מחזור הפתיחה של המפעל, נערך המשחק הראשון אי פעם על אדמת איחוד האמירויות, כאשר הקבוצה המקומית, דובאי, שקמה רק הקיץ, אירחה את מועדון הפאר שמשתתף גם ביורוליג, הכוכב האדום בלגרד ורשמה ניצחון יוקרתי.

מאמן הפועל אילת בעונה שעברה, יוריצה גולמאץ הסלובני שמונה למאמן הקבוצה השאפתנית מדובאי, וחניכיו לא התרגשו מהמעמד אליו הגיעו. הם הסתכלו ליריבה הסרבית בלבן של העיניים, הובילו ברוב שלבי המשחק והשיגו ניצחון ראשון כבר בהופעת הבכורה בליגה האדריאטית עם 84:86 מרשים במיוחד.

הקבוצה החדשה מדובאי, ששואפת להיכנס ליורוליג כבר בשנים הקרובות ואף ביצעה מספר מהלכים כדי לעשות זאת כבר הקיץ, מה שלא צלח לבסוף, צירפה לא מעט כוכבים לשורותיה. את הסגל שלה מעטרים אובודו אבאס האיטלקי ששיחק בעבר באולימפיה מילאנו ובווירטוס בולוניה, דאוויס ברטאנס הלטבי ששיחק עם דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס ב-NBA, הגארד האמריקני נייט מייסון, קלמן פרפליץ' הסלובני ששיחק בעברו בריאל מדריד ואף אקס הפועל ירושלים הטרי, ג’אקורי וויליאמס.

את המנצחת הובילו כאמור שחקני הרכש הבולטים מייסון (18 נק’), אבאס (17 נק’), פרפליץ' (16 נק’) ווויליאמס (9 נק’ ו-9 ריב’), כשמנגד, את היריבה הסרבית שספגה הפסד מפתיע סחב בעיקר ניקולה קאליניץ’ (16 נק’), בעזרתם של אייזיאה קנאן (13 נק’), לוקה מיטרוביץ’ (12 נק’) ונמניה נדוביץ’ (11 נק’).

אסור לפספס
נגןהאימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
האימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
נגןבלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
בלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
נגןבוע כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש פנדל
בול כמו אבא: רונאלדו ג'וניור כובש בפנדל
נגןהוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
הוא המשחיל הטוב בעולם ולא מסתכל על הכדור
/* LAST / NEXT ROUNDs */