יום רביעי, 25.09.2024 שעה 07:17

לינוי אשרם החלה לאמן את נבחרת הג'וניור

האלופה האולימפית מטוקיו 2020 נכנסה לצוות המקצועי של איילת זוסמן, שם קיבלה תפקיד נחשב. וגם: אילו מתעמלות מהנבחרת בפאריס ימשיכו ללוס אנג'לס?

|
לינוי אשרם (חגי מיכאלי)
לינוי אשרם (חגי מיכאלי)

לינוי אשרם החלה לאמן את נבחרת הג'וניור בהתעמלות אמנותית, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. האלופה האולימפית מטוקיו 2020 קיבלה תפקיד מקצועי בכיר בצוות שבנתה מאמנת העל של הענף, איילת זוסמן, שרואה בה כמאמנת מובילה.

כזכור, לינוי אשרם קיבלה לאחרונה את תפקיד המאמנת הראשית והמנהלת של אגודת הפועל ראשון לציון בה גדלה. לצד זאת, מונתה על ידי איגוד ההתעמלות לאמן את נבחרת הג'וניור ביחד עם המאמנת האיטלקיה ג'ולייטה קנטאלופי.

זוסמן ביצעה שינויים קלים בצוות המקצועי אחרי המשחקים האולימפיים בפאריס 2024. כעת, הצוות שמלווה את נבחרת ההתעמלות האמנותית לבוגרות מורכב מאלה סמופלוב ונטשה סטיפנובה. את המתעמלות האישיות מלוות אלונה קושבצקי ואידה מיירין. לכל אלו הצטרפה לאחרונה ויקה קושל, מתעמלת עבר שהשתתפה בלונדון 2012. כולן עובדות ביחד עם זוסמן, כמובן.

איילת זוסמן עם דגל ישראל (רדאד ג'בארה)איילת זוסמן עם דגל ישראל (רדאד ג'בארה)

מבין המתעמלות האמנותיות שעשו היסטוריה כאשר זכו במדליית הכסף הקבוצתית בפאריס 2024, לעת עתה שני בקנוב היא היחידה שהחליטה לא להמשיך לקמפיין אולימפי נוסף. רומי פריצקי ודיאנה סברצוב מגיעות לאימונים באופן חלקי, כך שספק אם ימשיכו לקמפיין אולימפי נוסף.

כרגע, מסתמן כי אופיר שחם צפויה להמשיך להתחרות והיא מתאמנת באופן מלא ובמלוא הרצינות, כאשר לפי התכנון היא אמורה להמשיך בנבחרת לכל הפחות לשנה נוספת וייתכן כי אפילו תמשיך להתחרות בנבחרת החדשה שתיבנה למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028.

רומי פריצקי (ראובן שוורץ)רומי פריצקי (ראובן שוורץ)

הדר פרידמן גם הביעה נכונות להמשיך, אך היא מחלימה מפציעה של שבר מאמץ ברגלה ונעזרת בקביים, פציעה שסחבה גם במהלך המשחקים האולימפיים ולכן כרגע היא זקוקה למנוחה בטרם תנסה לחזור להתאמן.

בגזרת המתעמלות שיוצאות לתחרות האישית, דריה אטמנוב, שסיימה במקום החמישי בתחרות האולימפית בפאריס, חזרה להתאמן באולם תחת איילת זוסמן וייתכן כי תמשיך להתחרות. אומנם היא סבלה מפציעות בדרך לפאריס, אבל בחצי השנה האחרונה היא החלימה לחלוטין מהפציעות וממשיכה להתאמן כרגיל. בתקופה הקרובה, היא צפויה להתאמן לצידן של המתעמלות הצעירות שינסו להגיע ללוס אנג'לס 2028.

ארטיום דולגופיאט פותח הכל בריאיון בלעדי
אסור לפספס
נגןלאמיצים בלבד: אופנוע עם מצנח רחיפה
לאמיצים בלבד: אופנוע שטח עם מצנח רחיפה
נגןהספורטאי לקח רחוק את האהבה שלו לבוב ספוג
הספורטאי לקח רחוק את האהבה שלו לבוב ספוג
נגןהאימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
האימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
נגןבלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
בלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
/* LAST / NEXT ROUNDs */