יום שבת, 21.09.2024 שעה 12:59
לוח תוצאות

מהפך אדיר העלה את עמישב שלב בגביע בנערים א'

הקבוצה מפ"ת מחקה פיגור של שני שערים, כפתה הארכה ושבה מרחובות עם ניצחון 2:3. גם אבו גוש/מבשרת עלתה לשלב הבא. שלושה משחקים נוספים ייערכו היום

|
עמישב פ
עמישב פ"ת (נלי חתוכה)

דרג המחוזיות בשנתון נערים א' מצוי בסופ"ש בפגרת גביע, בשל קיומם של 11 משחקים בסיבוב ב' בגביע המדינה, שניים מהם נערכו אתמול (שישי), שלושה ייערכו היום ויתר המשחקים ייערכו במהלך השבועיים הקרובים. פורמט מיותר של משחקי גביע, שללא הצדקה והיגיון כפה פגרה מיותרת על עשרות קבוצות.

העיר רחובות היוותה את מוקד משחקי אתמול, כאשר שתי קבוצות הייצוג של העיר - מכבי שעריים והפועל מרמורק, שתיהן קבוצות "צו פיוס" המשחקות במחוז דן, אירחו קבוצות "צו פיוס" מליגות אחרות במסגרת משחקי גביע המדינה.

הפועל מרמורק אירחה את קבוצת מכבי עמישב פ"ת מליגת מרכז והייתה כבר בעמדת העפלה מצוינת לשלב הבא, לאחר שכבר הוליכה 0:2 בשלב מתקדם של המשחק בזכות שערים שכבשו: איתמר כהן (7) ודניאל זקס (71), אלא שאז החל הקאמבק של הקבוצה האורחת בהובלתו של המאמן, נאור אלדד, שאימן בשתי העונות הקודמות את קבוצות הנוער של שמשון ת"א ומכבי יפו מהליגה הלאומית.

שער שכבש בדקה ה-80 שון אזולאי החזיר את עמישב לתמונת המשחק ולאחר מכן שני שחקנים שעלו כמחליפים מהספסל הלכו בעקבותיו. שער דרמטי שכבש שיראל אמינוב בדקה ה-90 יצר שוויון 2:2 וכפה הארכה. בדקה ה-117 הושלם המהפך עם שער בבעיטת פנדל מרגלו של עודד דגו, שסלל את דרכה של קבוצתו לניצחון 2:3 ולהעפלה לשלב הבא.

מכבי שעריים אירחה את הפועל אבו גוש/מבשרת ציון מליגת שפלה. שער שכבש אלון מרדכי העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-70, אך שער שכבש אופיר דסטה קבע שוויון 1:1. להארכה שעריים התייצבה ב-10 שחקנים, בשל הרחקה של אחד משחקניה, שספג שני כרטיסים צהובים בתוך דקה אחת. בשלב מוקדם אלון מרדכי השלים צמד אישי והעלה את קבוצתו ליתרון 1:2. בדקה ה-115 שער שכבש מאור ביטון בבעיטת פנדל סגר עניין והעניק לאורחים ניצחון 1:3. בשלהי ההארכה שחקן נוסף של שעריים הורחק בכרטיס אדום והקבוצה מרחובות סיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

מה עוד צפוי לנו היום במשחקי הגביע? בשעה 15:00 מ.ס טירה - שעומדת על מאזן מושלם בתום שני מחזורים בליגת שרון, תארח את צעירי אום אל פאחם - שעומדת על מאזן של נקודה אחת בליגת יזרעאל. בהמשך עוד שני משחקים על טהרת מחוז שרון: איחוד בני בקה - שעומדת על מאזן של ניצחון והפסד תארח את הפועל פרדסיה - שנהנית ממאזן מושלם וניצחה במחזור הראשון בביתה 0:3 את בקה. בשעה 21:00 תארח מכבי כפר סבא במגרש קפלן את קבוצת "צו פיוס" של מכבי כפר יונה. כפר סבא עומדת על מאזן מושלם בתום שני מחזורים, כפר יונה ניצחה במשחק הליגה היחיד שקיימה. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */