יום שבת, 21.09.2024 שעה 11:35

מאמן גרנאדה פוטר, ביקורת בספרד על שון וייסמן

אבסקאל סיים את תפקידו אחרי ה-2:2 הדרמטי ("המשרה שלי? מפחד רק מהמוות"). בתקשורת התייחסו להחמצת הישראלי: "הקללה נמשכת, הסיטואציה שלו מייאשת"

|
אבסקאל (רויטרס)
אבסקאל (רויטרס)

גרנאדה סיימה אתמול (שישי) ב-2:2 דרמטי מול מלאגה בדרבי האנדלוסי, כאשר שון וייסמן שעלה מהספסל בתוספת הזמן פספס הזדמנות פז לכבוש שער ניצחון מהנקודה הלבנה והחטיא בדקה ה-98 בדרך לחלוקת נקודות. בסיום ההתמודדות, פיטרה גרנאדה את המאמן חילרמו אבסקאל.

“הישראלי עלה לקראת הסיום ופספס פנדל ששומר את קללת ההחמצות שלו בחיים. הוא לא כבש מאז מאי 2023 והמצב שלו מתחיל להיות מייאש”, נכתב ב’אס’.

המאמן הגיע למסיבת העיתונאים בסיום בה אמר שהוא “מפחד רק מהמוות” – ולאחר מכן פוטר על ידי הקבוצה שלו. הוא הגיע בקיץ במטרה להחזיר את הקבוצה ליגה הבכירה, אבל לא נחל הצלחה גדולה העונה בששת משחקיו על הקווים עם שני הפסדים, שלוש תוצאות תיקו וניצחון אחד בלבד.

בספרד מדווחים שגרנאדה כבר יצרה קשר עם פאצ’טה כמועמד אפשרי להחליפו אחרי שש נקודות מ-24 אפשריות. אבסקאל ש”מיעט לבקר את עצמו” לפי התקשורת בספרד אמר לאחר המשחק: “וייסמן מומחה בפנדלים, הוא לרו לא נכשל, אבל הפעם כן. צריכים להתרומם מזה ולעבוד קשה, הניצחון עוד יגיע והסבלנות היא חשובה. פחד על המשרה שלי? אני חושש רק מהמוות”.

בדקה ה97 וייסמן החטיא פנדל, גרנאדה מפשלת
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */