יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:28
לוח תוצאות

תביעה בסך 36,000 ש"ח הוגשה כנגד מ.ס ב"ש

לפני כחודש פורסם ב-ONE כי הורים מתלוננים על יחס פוגעני מצד המועדון. עו"ד יפה העביר כתב תביעה ובקשה לסעד דחוף של שחרור בגין קטין בן פחות מ-11

|
כדורגל אילוסטרציה (ראובן שוורץ)
כדורגל אילוסטרציה (ראובן שוורץ)

במ.ס באר שבע לא התייחסו כלל לדרישת שחרור שחקן שטרם מלאו לו 11 שנים מן המועדון ועל כן, עו"ד אייל יפה העביר בשם קטין (שחקן טרום ילדים ב'), זאת באמצעות הוריו, כתב תביעה בסכום כולל של 36,000 אלף שקלים. מהות התביעה והסעדים: הפרת התחייבות לשחרור, התעמרות ופגיעה, איומים, גרימת נזקים והחזרת תשלום ומתן פיצוי כספי לעונת 2023/24.

הנתבעים הם מועדון מ.ס באר שבע (עמותת מ.ס צעירי באר שבע ע"ר 580423069) ושלומי בן גרא, יו"ר המועדון ובא כוחו. כתב תביעה מפורט בן שמונה סעיפים הועבר בידי עו"ד איל יפה למועדון וליו"ר שלה, שם מפורטים הסיבות לכתב התביעה והבקשה לסעד דחוף של שחרור. ב-22 באוגוסט 2024 פורסם ב-ONE כי הורים מתלוננים על יחס פוגעני של מ.ס באר שבע.

בין סעיפי התביעה ופירוט עליהם, נכתב כי התובע, הקטין, לו טרם מלאו 11 שנים, נזרק מהקבוצה, זאת בעקבות אי שביעות רצון מצד בן גרא ומאמן הקבוצה, אסף מייזלר. בשניים באפריל 2024, בן גרא נתן לתובע אישור להתאמן בכל קבוצה אחרת, זאת בעקבות בקשת הורי הקטין. בשישה ובשבעה באפריל 2024, הודיע בן גרא בכתב לאביו של התובע כי משוחרר הוא להפועל באר שבע.

עו"ד אייל יפה (נעם מורנו)עו"ד אייל יפה (נעם מורנו)

"כאשר הפועל באר שבע ביקשה את העברתו של השחקן בפורטל ההתאחדות, סרב שלומי בן גרא לאשר זאת. חמור מכך, במסגרת יחסו של בן גרא גם לשחקנים קטינים אחרים שפנו וביקשו שחרור, החל הנתבע במסע התעמרות ופגיעה, "שלח" את כולם להפועל באר שבע, וטען שאינו מוכן לשחרר אף שחקן אם נציג הפועל באר שבע לא יפנה אליו ולא יגיע לסיכומים עמו".

"אין בכוונת הפועל באר שבע לנהל מו"מ כלשהוא עם בן גרא. הנתבע מנצל בציניות, בחוצפה, בחוסר ספורטיביות ומהווה דוגמה רעה מאוד לניהול קבוצות ילדים כאשר הוא לא פרט בפניהם את הזכויות שלהם עפ"י חוק הספורט ותקנון ההתאחדות לכדורגל להעברת קטין מתחת לגיל 15 בין בתחילת העונה ובין במחצית העונה ומנצל העובדה שאלו לא הגישו טפסי העברה בזמן".

עו"ד איל יפה, מבקש, בסוף דבר, מהמוסד לבוררות: צו המורה לנתבעים לשחרר לאלתר את התובע ולאשר בפורטל את בקשת הפועל באר שבע לקלוט את התובע; לפצות את התובע בגין עוגמת נפש, הפגיעה, ההתעמרות והפרת ההתחייבות לשחרור, בסך 36,000 אלף שקלים; להוציא קבלה/חשבונית על תשלום לעונת 2023/24 ולהשיב 500 שקלים בעקבות זריקת הקטין.

רונאלדו עונה: מי יהיה היורש?
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */