יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:55

לאחר ההשפלה: דינמו זאגרב פיטרה את מאמנה

לאחר התבוסה 9:2 לבאיירן, הקרואטים הודיעו כי ג'אקירוביץ' שילם את המחיר: "פונים לציבור לא להחמיר את המצב". הנשיא: "הכי חשוב להישאר אנושיים"

|
סרגיי ג'אקירוביץ' (רויטרס)
סרגיי ג'אקירוביץ' (רויטרס)

לאחר התבוסה הקשה במסגרת ערב הפתיחה של ליגת האלופות כשהושפלה עם תבוסה 9:2 לבאיירן מינכן והפכה לראשונה בתולדות המפעל שסופגת תשיעייה, דינמו זאגרב הודיעה היום (חמישי) על פיטורי מאמנה, סרגיי ג'אקירוביץ', ששילם את מחיר ההשפלה.

בהודעה הרשמית שהוציא המועדון בטוויטר נכתב: “דינמו מבקשת להודיע ​​לציבור כי סוכם על סיום הדדי של החוזה עם המאמן לשעבר, סרגיי ג'אקירוביץ'. הקבוצה הראשונה תובל בטווח הקצר על ידי חבר הסגל המקצועי לשעבר, סנדרו פרקוביץ', עד שתתקבל החלטה על פתרון אימון חדש לטווח ארוך”.

“אנו מודים לסרגיי מעומק הלב על כל מה שנתן למועדון שלנו ומאחלים לו טוב והצלחה בהמשך הקריירה שלו”, אמרו במועדון. “עם זאת, אנו פונים בזאת לתקשורת ולציבור לגלות הבנה כלפיו וכלפי ומשפחתו ולא להחמיר מצב מלחיץ ממילא”. 

שחקני דינמו זאגרב מתוסכלים (רויטרס)שחקני דינמו זאגרב מתוסכלים (רויטרס)

️נשיא זאגרב, ולמיר זייץ’, הוסיף: “קודם כל, אני רוצה להודות למאמן על כל התוצאות שהשיג. היה לנו שיתוף פעולה נעים, הוא השאיר בי רושם של אדם איכותי ואני מאחל לו בהצלחה בהמשך הקריירה”.

“הדבר החשוב ביותר במצבים אלו הוא להישאר אנושיים, ולהציב את האינטרסים של דינמו במקום הראשון. כעת נותר לכולנו לקבל החלטה איכותית לגבי מאמן חדש ברגע הקשה הזה עבור דינמו ולחזור לדרכים המנצחות”.

מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */