יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:45

נמני: נהואל יכול לעשות הבדל, מזכיר לי את שרי

סוכן השחקנים ושחקן העבר לתכנית הספורט ב-102 FM: "הוא מגוון, תלוי איך יתאקלם. גאנם? לא חכם להגיד לא למכבי חיפה". התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה

|
אופירה אסייג בתוכנית הספורט של ישראל (מערכת ONE)
אופירה אסייג בתוכנית הספורט של ישראל (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM). בנוסף לתחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר. להאזנה לשידור לחץ כאן.

הערב בתכנית נדבר על יומו האחרון של חלון ההעברות בליגת העל, על מכבי תל אביב והקיץ העמוס שעבר עליה, מכבי חיפה והניסיונות להחתים שחקנים ממש ברגע האחרון ועל בית”ר ירושלים.

אבי נמני: גאנם? לא חכם להגיד לא למכבי חיפה

אתה חושב שאחרי החלון הזה יש מכבי ת”א ויש את השאר?
“זה לא מדויק, אני חושב שמכבי לחיפה עדיין שווה למכבי ת”א, יהיה מאבק מאוד גדול. צריך לקחת בחשבון שמכבי ת”א נמצאת באירופה וזה אולי יפגע לה בליגה. מבחינת חיפה, נהואל הוא שחקן טוב שאמור לעזור לה. הוא כזה שיכול לעשות את ההבדל. אני עוקב אחריו כבר 3-4 שנים, השאלה היא איך יתאקלם. הוא בא בכושר, הוא שיחק בפולין, יש לי תחושה שיתאקלם טוב, הוא מזכיר לי את שרי. יכול לשחק בשמאל עם רגל ימין ובאמצע, הוא מאוד מגוון”.

אתה הסוכן שלו, למה קייס גאנם לא עבר לחיפה בסוף?
“צריך לזכור שבסוף גם השחקן רוצה לקבל את ההחלטות, היה נראה שהמעבר שלו יסגר, אבל הוא חשב שטוב לו להישאר בריינה. אני לא חושב שריינה היא מקום רע, אבל להגיד לא למכבי חיפה זה לא חכם, זה היה יכול לתת לו קפיצת מדרגה”.

מתיאס נאוהל במדי מכבי חיפה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)מתיאס נאוהל במדי מכבי חיפה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

איך זה שמכבי חיפה לא החתימה חלוץ?
”לדעתי הם כן יביאו חלוץ, הם במו”מ עם שחקן חופשי. לא יודע אם זה יהיה סקסס, הם במו”מ עם כמה שחקני חופשיים. אני אוהב דברים שקורים בתחילת החלון ולא ברגע האחרון אבל עם המצב בארץ זה הפך למסובך יותר”.

מה לגבי דן ביטון, זה חכם שמכבי ת”א מוותרת עליו?
”הוא לא היה שחקן הרכב, מי שהיה משמעותי באליפות שיחק 70-80 אחוזים ממנה, הוא לא בפרטמר הזה. מדובר בשחקן טוב אבל אני יודע מלאזטיץ’ שהיה כנה איתו ואמר לו שעדיף לו ללכת. הדבר הכי טוב זה מאמנים שמדברים דוגרי עם שחקן, לא תמיד נעים לשמוע אבל זה הכי טוב שזה ככה. לפעמים מחוסר נעימות משאירים אותך ואתה לא מקבל דקות ואתה נהיה ממורמר מכך”.

דן ביטון (ראובן שוורץ)דן ביטון (ראובן שוורץ)

איציק אהרונוביץ’: למכבי חיפה יש סגל מצוין

איך אתה רואה את תום מועד ההעברות של מכבי חיפה?
”רוצה להגיד שאני אוהב את מכבי חיפה, גדלתי שם מגיל 10 ואוהב את כולם, אני מחזיק מפיירו ולקח לי חודש להחזיק משימיץ’. עד לפני שנמכר פיירו, חיפה יכולה הייתה לשחק בכמה מערכים, בגלל שהוא הלך ודוד פצוע הוא לא יכול לשחק 433 כי אין חלוץ מרכזי. מה שיקרה זה שסבע ישחק חלוץ מזויף ונהואל וסברינה ישחקו באגפים. אצל סבע כל מטאטא יורה והוא מבקיע מכל מקום. אזולאי ג’אבר ועלי חזקים באמצע ויש רביעייה מצוינת בהגנה”.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

אלי טביב אמר יש מכבי ת”א בכדורגל הישראלי ויש את השאר.
”זה מביך מבחינת טביב להגיד את זה, הוא לא נביא. מכבי משחקת באירופה, זה שתי טיסות בשבוע, אי אפשר לבוא ולהגיד שמכבי אלופה בטוחה. זה מזכיר לי את דודו דהאן שאמר שחיפה תהיה אלופה ואמרתי לו אין סיכוי. עם כל הכבוד לטביב, הוא לא המציא את הכדורגל, הוא היה בעל הבית בהפועל ת”א ובית”ר. ברק בכר הוא מספר אחת בישראל כבר שנים, אני מפרק אותו כשצריך, יש לו גאוניות בכדורגל, מי שראה את הפתיחה מול ריינה יודע”. 

בכר קיבל כל מה שרצה בחלון?
”רק עכשיו כשבאו הכנפיים אני מתחיל להיות אופטימי, לחיפה יש סגל מצוין רק חבל ששחררו את פיירו”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */