יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:14

רודיגר: מוכן לשחק בשביל ריאל גם עם רגל אחת

הבלם שנתן יתרון ב-1:3 על שטוטגרט: " זה כבוד להיות במועדון הזה". אמבפה: "אכבוש עוד". אנצ'לוטי: "לאנדריק יש ביצים". הברזילאי שבר שיא של ראול

|
אנטוניו רודיגר (רויטרס)
אנטוניו רודיגר (רויטרס)

ריאל מדריד פתחה אתמול (שלישי) את עונת 2024/25 בפורמט החדש בליגת האלופות ברגל ימין. אלופת אירופה החלה במסע ההגנה על התואר בצורה האופיינית ביותר עם שערים מאוחרים שנתנו 1:3 על שטוטגרט ושלוש נקודות.

כובש השער שהשיב את היתרון לבלאנקוס בדקה ה-83, אנטוניו רודיגר, דיבר אחרי ההתמודדות וסיפק אמירה חד משמעית לגבי נאמנותו למועדון: “לשחק עבור המועדון הזה זה כבוד. אפילו אם אצטרך לשחק עם רגל אחת עבור ריאל מדריד, אעשה זאת”.

לאחר שכבש שער בכורה בריאל באלופות בבכורה שלו במדיה במפעל, קיליאן אמבפה, הצהיר: “אני יכול לכבוש עוד. אני יודע שאני הולך לעשות זאת. חמישה שערים בשבעה משחקים? אני יכול להשתפר”. ג’וד בלינגהאם הוסיף על חברו: “אמבפה כובש בבכורה שלו באלופות בריאל? כן, זה מה שהוא יודע לעשות”.

קיליאן אמבפה בטירוף (רויטרס)קיליאן אמבפה בטירוף (רויטרס)

מי שעוד רשם את שער הבכורה שלו במפעל באופן כללי ולא רק בריאל היה אנדריק, שחתם את התוצאה עם בעיטה מדהימה מחוץ לרחבה בתוספת ובכך הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריית המועדון שכובש במפעל כשעקף את ראול.

ילד הפלא הברזילאי שיתף: “ידעתי שוויני וקיליאן לידי, אבל החלטתי באותו רגע שלבעוט היא האופציה הטובה ביותר”. רודריגו אמר עליו: “אנדריק משוגע, אף אחד לא היה חושב לבעוט מהעמדה הזו”.

אנדריק בועט (רויטרס)אנדריק בועט (רויטרס)

מאמנו, קרלו אנצ’לוטי, החמיא לו גם כן: “הבעיטה של אנדריק? היו לו הרבה ביצים לעשות זאת. הוא משהו מיוחד, יכולת הבעיטה שלו מאוד ייחודית במינה”. והוסיף: “אנחנו מנסים להגיע לרמה הגבוהה ביותר שלנו. בליגת האלופות חייבים לסבול כדי לנצח”.

טופ 5 לה ליגה: בעיטה חופשית ענקית לרמירס
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */