יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:28

"היו יותר מדי דיוות, כל אחד רצה להיות הגיבור"

נאינגולן, אקס נבחרת בלגיה, האשים וטען לסיבה בגינה "דור הזהב" נכשל: "כששמים כ"כ הרבה כוכבים ביחד זה לא עובד. זה בדיוק כמו מה שקרה בפ.ס.ז'"

|
ראדג'ה נאינגולן ואדן הזאר בבלגיה (רויטרס)
ראדג'ה נאינגולן ואדן הזאר בבלגיה (רויטרס)

נבחרת בלגיה אמנם גברה על ישראל 1:3 במסגרת ליגת האומות בפגרת הנבחרות, אך נדמה כי השדים האדומים עסוקים בעיקר בשדים שלהם. אחרי הפסד לצרפת, כשזו גם הדיחה אותם מהיורו, כוכב הנבחרת לשעבר מספק זווית חדשה לסיבה בגינה “דור הזהב” לא הצליח להניף אף תואר.

קשר בלגיה בימיה הגדולים, ראדג’ה נאינגולן, התראיין ודיבר על אותו דור שהיה חלק ממנו: “היו את לוקאקו, הזאר, דה בריינה, קורטואה, כששמים את כל אלו ביחד יש יותר מדי דיוות”.

“כל אחד מהשחקנים רצה להיות הדמות הראשית, האיש הכי חשוב וזה פשוט לא יכול לעבוד. אני חושב שזה בדיוק כמו מה שקרה בפאריס סן ז’רמן עם ניימאר, אמבפה ומסי כשהם שיחקו יחד”.

ראדג'ה נאינגולן וקווין דה בריינה (רויטרס)ראדג'ה נאינגולן וקווין דה בריינה (רויטרס)

בשיאו, נאינגולאן היה לזמן קצר חלק מאותה נבחרת שהגיעה לטורנירים גדולים רבים עם הבטחה גדולה, אך בכל פעם ראתה מפח נפש אחר ומעולם לא הצליחה להעפיל אפילו לשלב הגמר.

הקשר, שידוע באופיו הבעייתי, כבש לזכות הבלגים ברבע גמר יורו 2016 מול וויילס רגע לפני שהוולשים הפכו בדרך לשלב הבא. בהמשך, אקס אינטר ורומא פרש מהנבחרת הלאומית לאחר שרוברטו מרטינס, מאמן בלגיה דאז, הותיר אותו מחוץ לסגל למונדיאל 2018.

כזכור, רק לפני שבוע קווין דה בריינה בעצמו סיפק התפרצות יוצאת דופן על רקע ההפסד לצרפת ושיקף את המצב העגום בבלגיה, כשהטיח האשמות קשות באופן עקיף בחבריו לחדר ההלבשה בנבחרת.

בתום דרמה: אינטר סוחטת 1:1 ממונצה
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */