יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:35
לוח תוצאות

הכתום עולה בדרבי החיפאי בליגת נערים ג' מפרץ

מ.כ כרמל ניצחה 2:3 במשחק מרתק מול צעירי חיפה. המאמן בן מלכה: "היעד הוא לפתח שחקנים לחו"ל, עושים את זה בעזרת שיתוף פעולה עם ההתאחדות הגרמנית"

|
שחקני מ.כ כרמל (אמיר סטפנוס)
שחקני מ.כ כרמל (אמיר סטפנוס)

העיר חיפה זו העיר שהכי חיה ונושמת כדורגל בישראל. אם בעבר עיקר פעילות מחלקות הנוער התרכזה בארבעה מועדונים עיקריים: מכבי, הפועל, בית"ר ונווה יוסף, הרי שבעשור האחרון עוד ועוד מועדונים הוקמו ומעניקים מסגרת למאות ילדים.

שתי קבוצות נערים ג' מהמועדונים המתפתחים בעיר נפגשו בשבת האחרונה למשחק דרבי: מ.כ כרמל חיפה וצעירי חיפה - לה זה היה משחק ליגה ראשון בעונה זו, בעוד שמ.כ כרמל התייצבה למשחק ליגה שני אחרי שבמחזור הראשון סיימה בתוצאת 0:0 את המשחק מול הפועל חוף הכרמל. חמישה שערים סיפק משחק הדרבי המרתק, בו ניצחה מ.כ כרמל חיפה 2:3 בסיומו של משחק בו כל אחת מהקבוצות הצליחה לחולל מהפך.

בדקה ה-19 צעירי חיפה עלתה ליתרון 0:1, כדור ארוך מההגנה חלף מעל כל שחקני השדה וגרם לחוסר תיאום בין חוליית ההגנה, על הכדור השתלט עלי מרעי, שבעט מהרחבה לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון.

מ.כ כרמל בהתקפה (אמיר סטפנוס)מ.כ כרמל בהתקפה (אמיר סטפנוס)

בדקה ה-21 ⁠הגיע שער השוויון של כרמל. המגן השמאלי, אוסמה חג'יר, החל להוביל כדור מקו החצי והמשיך בדריבל לתוך הרחבה וסיים בצורה מצוינת בבעיטה לפינה הרחוקה עם פס שטוח - שקבע 1:1. בדקה ה-25 המהפך הושלם. חסן סאלח, שחקן הכנף של כרמל, קיבל מסירת עומק לצד שמאל באזור רחבת ה-16, חתך לאמצע בנגיעה ובעט לפינה הקרובה וקבע יתרון 1:2 לזכות כרמל.

את המחצית השנייה פתחה צעירי חיפה עם מאמץ להשוות ובדקה ה-47 עלי מרעי כבש שער בבעיטה חופשית ממחצית המגרש, השלים צמד וקבע 2:2. בדקה ה-59 מ.כ כרמל חטפה כדור תוך לחץ גבוה, אוסמה חג'יר הגביה לרחבה ושחקן הכנף בצד הנגדי, שאמה סטפנוס, סיים בנגיעה לשער וסלל את דרכה של כרמל לניצחון 2:3.

את קבוצת נערים ג' של מ.כ כרמל חיפה מאמן בן מלכה, קשר עם עבר נכבד בליגות הבכירות בכדורגל הישראלי, שלבש בין היתר את מדי הפועל כפר סבא, הפועל רמת השרון, הפועל רעננה, מכבי נתניה והפועל פ"ת. מלכה אמר בתגובה על המשחק: "כיף להגיע למשחקים בשבת ולראות את תהליך ההתפתחות שהשחקנים עוברים אצלנו. לשמחתי זה גם בא לידי ביטוי בתוצאה. אנחנו שואפים להתברג בשלישייה הראשונה בטבלה ולהחזיק שם ברוב העונה,ולקראת סוף העונה לנסות ללחוץ על הגז ולעלות ליגה".

דרבי חיפאי נערים ג' (אמיר סטפנוס)דרבי חיפאי נערים ג' (אמיר סטפנוס)

על התפתחות המועדון, שמונה קבוצות בכל שנתוני מחלקות הנוער וקבוצת בוגרים בליגה ג', וגם על מטרות המועדון, הוסיף מלכה: "המועדון קיים כחמש שנים, מועדון די חדש שמתפתח בצורה מדהימה בעקבות הדרך והחזון שלו. במועדון פעילים כ-350 ילדים ונערים ב-11 קבוצות ליגה, בנוסף לעוד ארבעה קבוצות של הכנה לליגה ובית ספר לכדורגל.

“הדבר העיקרי שמאפיין את המחלקה שלנו הוא סביבת העבודה. יצרנו סביבת עבודה מודרנית, סביבה שתמיד מתפתחת ולומדת כל הזמן איפה ואיך ניתן לשפר ולהתקדם. אני שמח שהילדים חווים את התהליך הזה ביחד איתנו. היעד היחיד שלנו הוא לפתח שחקנים ולייצא אותם לחו”ל, את זה אנחנו עושים בעזרת שיתוף הפעולה שייצרנו עם מאמנים מטעם ההתאחדות לכדורגל הגרמנית".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */