יום חמישי, 19.09.2024 שעה 18:56
ליגת העל לנשים 24-25
41-22הפועל בנות קטמון1
32-31הפועל פ"ת2
32-31מ.ס. קרית גת3
23-32אסא ת"א4
13-31הפועל ב"ש5
03-21מכבי כשרונות חדרה6
03-21מ.כ. רמת השרון7
02-11הפועל ת"א8
לוח משחקים
  • מכבי כשרונות חדרה
  • חמישי, 26/09, 00:00
  • הפועל בנות קטמון
  • מ.ס. קרית גת
  • חמישי, 26/09, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 26/09, 00:00
  • הפועל פ"ת
  • אסא ת"א
  • חמישי, 26/09, 00:00
  • מ.כ. רמת השרון

1:2 להפועל י-ם על הפועל ת"א במחזור הפתיחה

אחרי סערת החתונה: העולה החדשה שמטה יתרון מוקדם ונצ'ולה ושטיינשניידר העניקו שלוש נקודות לקבוצה מהבירה. ניצחונות גם למ.ס קריית גת והפועל פ"ת

|
שחקניות הפועל ירושלים חוגגות (שחר גרוס)
שחקניות הפועל ירושלים חוגגות (שחר גרוס)

בצל סערת החתונה בשבוע שעבר ועם חן חג’ג’ כמאמן החדש על הקווים, אירחה הערב (חמישי) הפועל תל אביב את הפועל ירושלים למשחק הראשון של העונה בליגת העל לנשים, כשהאורחות הצליחו לחזור מפיגור מוקדם, ניצחו 1:2 ופתחו את העונה בצורה טובה. אוהדי שתי הקבוצות שהגיעו למתחם וולפסון שיתפו פעולה ביציעים בקריאה מרגשת להחזרת החטופים.

שלוש דקות בלבד מהפתיחה עלו המארחות ליתרון 0:1 אחרי התקפה מהירה שבסופה קורל חזן דייקה והעלתה את האדומות ליתרון מהיר. בדקה ה-17 סברינה ברטון ספגה מכה ולא הייתה יכולה להמשיך, מאיה אפרתי עלתה לכר הדשא במקומה.

בדקה ה-19 הירושלמיות השוו אחרי יציאה לא טובה של רנאטה דה סילבה, שפספסה את הכדור, רייצ’ל נצ’ולה השתלטה טוב והשוותה ל-1:1. 20 דקות לאחר מכן האורחות השלימו מהפך ל-1:2 כשהקפטנית רחל שטיינשניידר קיבלה את הכדור על סף הרחבה ובעטה מדויק לפינה השמאלית. על סף ההפסקה אסתר אוניינזידה סחטה הדיפה יפה מדה סילבה.

קארין סנדל ודניאלה אורטולאן מול רחל שטיינשניידר וסוזן דואה (שחר גרוס)קארין סנדל ודניאלה אורטולאן מול רחל שטיינשניידר וסוזן דואה (שחר גרוס)

עם פתיחת המחצית השנייה השחקניות של זוהר קמינסקי נראו מעט יותר טוב מהמארחות, מה שהלך והתגבר ככל שהתקדם המשחק אך חוסר בריכוז ודיוק מנע מהן לכבוש את השלישי. מנגד, נראה היה שהשחקניות באדום התעייפו כבר בדקות המוקדמות של המחצית השנייה ולא ממש הקשו על הבנות בשחור לבן שהצליחו לשמור על התוצאה, עם ניצחון 1:2 בסיום.

כזכור, במשחק הדירוג בגביע אתנה מול מכבי כישרונות חדרה, עזבו קארין סנדל, זוהר כהן, שי פרל ונועם אכטל בהפסקה, כשהאדומות בפיגור 3:0 והותירו את הפועל ת”א עם תשע שחקניות בלבד בדרך לתבוסה 6:0, בזמן שהן הלכו לחתונה. בעקבות הביזיון הוחלט לפטר את המאמן ואנשי הצוות שאישרו להן את הדבר והשחקניות עצמן נקנסו והוחלט שהן יפעלו לטובת הקהילה.

חג’ג’ אמר בסיום: “השחקניות נתנו היום 200 אחוז כל אחת ונלחמו מהדקה הראשונה ועד השנייה האחרונה וכמעט השוונו לקראת הסיום. אני גאה בהן, אני גאה על התהליך שהספקנו לעשות בטווח זמן כלכך קצר של פחות משבוע, הפנים קדימה, יש לנו עוד גמר גביע במירכאות מול חדרה ואנחנו נעשה את ההכנה המקסימלית לקראת המשחק הזה”.

רייצ'ל נצ'ולה מול רנאטה דה סילבה (שחר גרוס)רייצ'ל נצ'ולה מול רנאטה דה סילבה (שחר גרוס)

המאמן שקודם לתפקיד אחרי פיטוריו של מיכה סויסה בעקבות סערת החתונה הוסיף: “עצם המגבלה שיש לנו מבחינת עומק בספסל גרמה לנו לשחק יותר מדי אחורה, בנינו יותר על המעברים אבל לא השכלנו לשמור על הכדור ואני מקווה שנדאג לשפר את זה לקראת המשחק הבא”.

קמינסקי, מהצד המנצח, אמר: “אומרים שבמחזור ראשון צריכים לנצח, אז ניצחנו ואומנם זה היה בשיניים, אבל יכולנו לעשות את זה בתוצאה הרבה יותר גבוהה אבל ההחמצות היו פשוט מסמרות שיער. לקחת שלוש נקודות בוולפסון, שזה מגרש מאוד קשה, אנחנו שמחים.

“אני מקווה מאוד שההחמצות זה תסמינים של פתיחת עונה, התרגשות ואנחנו קבוצה מאוד חדשה, הגיעו תשע שחקניות בקיץ אז החיבור וטיימינג של המסירות יכול להיות שזה חלק מזה. אני מאוד אופטימי אחרי המשחק הזה, אנחנו נהיה בתחרות על המקום הראשון העונה”.

שחקניות הפועל תל אביב (שחר גרוס)שחקניות הפועל תל אביב (שחר גרוס)
אופל סופר מול זוהר כהן (שחר גרוס)אופל סופר מול זוהר כהן (שחר גרוס)
שי פרל (שחר גרוס)שי פרל (שחר גרוס)
זוהר כהן (שחר גרוס)זוהר כהן (שחר גרוס)
אשרת עיני (שחר גרוס)אשרת עיני (שחר גרוס)
שחקניות הפועל ירושלים חוגגות (שחר גרוס)שחקניות הפועל ירושלים חוגגות (שחר גרוס)
אשרת עיני (שחר גרוס)אשרת עיני (שחר גרוס)
דוריס בואדואה מול אנה צ'מינובה (שחר גרוס)דוריס בואדואה מול אנה צ'מינובה (שחר גרוס)
חן חג'ג' ואשרת עיני (שחר גרוס)חן חג'ג' ואשרת עיני (שחר גרוס)
דוריס בואדואה (שחר גרוס)דוריס בואדואה (שחר גרוס)
רחל שטיינשניידר (שחר גרוס)רחל שטיינשניידר (שחר גרוס)
קארין סנדל (שחר גרוס)קארין סנדל (שחר גרוס)
אשרת עיני (שחר גרוס)אשרת עיני (שחר גרוס)
אשרת עיני (שחר גרוס)אשרת עיני (שחר גרוס)
דוריס בואדואה (שחר גרוס)דוריס בואדואה (שחר גרוס)
קארין סנדל (שחר גרוס)קארין סנדל (שחר גרוס)

תוצאות נוספות

מכבי כישרונות חדרה גברה 3:2 על הפועל פתח תקווה 
לחדרה כבשו רובימו טרייסי אליזבת מוצררה (35’) ואריקה אלבס דה מורה (90+5’). לזכות פ״ת, פלאביה ג'יאוואנה פליסיאנו כבשה שלושער (61’ 82’ 87’). 


מ.ס קרית גת גברה 2:3 על מ.כ רמת השרון
לקרית גת כבשו סנדרה פרנצ׳סקה פריירה (19’), ג׳סיקה פסטילה סנטוס (49’) ודניאלה הלאנה (59’). לזכות רמה״ש הבקיעו ערבה שחף (31’) ומאיה גנור (77’).


הפועל באר שבע ואס”א תל אביב נפרדו ב-3:3 
לב״ש כבשו שאניס פוסטר (18’), ג׳וליאט סונדאי (60’) ושרית ערן נאגאוקר (75’). לזכות אס״א כבשו - סימאו סמיה (37’, 83’) ובראקאת אולאיה (40’). 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */