יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:11
לוח תוצאות

ברגע האחרון: ילדי טבריה ישחקו בסופ"ש הקרוב

בצל הדאגה כי מחלקת הנוער לא תוכל לעלות על המגרש הביתי שהחזיק היתר זמני בלבד, האיום הוסר. איך קשור ריינשרייבר ואילו משחקים יתקיימו בבר כוכבא?

|
שחקני הנוער של עירוני טבריה  (באדיבות המועדון)
שחקני הנוער של עירוני טבריה (באדיבות המועדון)

אפשר להסיר דאגה. ילדי מחלקת הנוער של עירוני "דורות" טבריה ישחקן כדורגל בסוף השבוע הקרוב, כשברקע היה איום כי המחלקה לא תוכל לפעול לנוכח היתר זמני בלבד (רישיון עסק) למגרש הכדורגל בבר כוכבא. הסיבה: היתר זמני לא מאושר בהתאחדות והיה חשש כי כלל קבוצות מחלקת הנוער יספגו הפסד טכני בבית הדין המשמעתי בשבוע שלאחר מכן.

האחראי על אישורי המשחקים במגרשים השונים, שופט העבר רועי ריינשרייבר, נחת אמש (שלישי) בארץ עם הנבחרת ועדכן את הנהלת טבריה כי ישנו מהלך טכני אחרון (העברת טופס חתום) שיאפשר קיום משחקי מחלקת הנוער של טבריה במגרש הכדורגל הישן, באזור בר כוכבא, הצופה לימת הכנרת ולהר החרמון.

מעירוני טבריה נמסר ל-ONE: "ההיתר הזמני-קבוע כחוק! לאחר דרישות חדשות של משטרת ישראל מצד מועדון הכדורגל עירוני דורות טבריה בדבר קיום משחקי הליגות במחלקות הנוער, ולאחר שנתקבלו דרישות אלה במועדון, צוות הניהול בראשות המנכ"ל רמי אלקובי החלו לבצע את התיקונים וההשלמות הנדרשות, והתאמתן  ע"פ קריטריונים של משטרת ישראל".

עירוני טבריה נערים א' חוגגת אליפות (עודד חסין)עירוני טבריה נערים א' חוגגת אליפות (עודד חסין)

"הבעלים וצוות ההנהלה מודים לראש עיריית טבריה יוסי נבעה על ההירתמות לסיוע בנושא זה, ועל הקדשת הזמן המרובה לפתרון המהיר. בהמשך למתן רישוי עונתי (היתר זמני) אנו מודים לדורון עמיר, מנהל מחלקת הספורט, ומתוקי ייגר ממחלקת רישוי עסקים, שעבדו יד ביד יחד עם מנכ"ל טבריה בכדי לסיים את עניין הרישוי", סיכמו במועדון.

המשחקים הצפויים להתקיים במגרש הכדורגל טבריה – בר כוכבא בסוף השבוע הקרוב: לאומית לנוער צפון (מחזור שני), עירוני טבריה נגד הפועל בית שאן מסילות "צו פיוס"; ליגת נערים ג' צפון (מחזור שני), עירוני טבריה 'עמרי' נגד איחוד בני מג'דל כרום. מעבר לכך, קבוצת נערים א' תתמודד בחוץ מול מ.כ. נווה יוסף וקבוצת נערים ב' של המועדון תתמודד בחוץ מול הפועל חורפיש.

נערים ב': 0:4 מוחץ למכבי ת"א על סכנין
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */