יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:39
לוח תוצאות

נורדיה החתימה שחקני נערים על חוזה ארוך טווח

הקבוצה מירושלים מחזקת את הקשר בין הצעירים ממחלקת הנוער למועדון, הקשר ליאור דוסטאר (15) והשוער יונתן כהן (14) חתמו: "רואים קדימה, רואים רחוק"

|
ליאור דוסטאר במעמד החתימה  (באדיבות בית'ר נורדיה ירושלים)
ליאור דוסטאר במעמד החתימה (באדיבות בית'ר נורדיה ירושלים)

בבית"ר נורדיה ירושלים חושבים כמה צעדים קדימה. במועדון הוחלט להחתים צמד שחקנים על חוזה ארוך טווח, במטרה לחזק את החיבור בין השחקנים הצעירים למועדון ולראותם בבוא היום בקבוצה הבוגרת, שכיום משחקת בליגה א' דרום. השחקנים עמם נחתם ההסכם הם ליאור דוסטאר (שנתון 2008) ויונתן כהן (שנתון 2010). הם חתמו באמצעות סוכנות השחקנים NIM GROUP.

ליאור דוסטאר (קשר) הוא שחקן נערים א' של בית"ר נורדיה ירושלים בעונת 2024/25. החל לשחק כדורגל לפני חמש עונות, במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. לאחר שנתיים עבר למחלקת הנוער של בית"ר נורדיה ירושלים ומאז עונת 2022/23 שייך אליה. העונה פתח שנה שלישית ברציפות במועדון, בקבוצה אותה מאמן שגיא ישראל.

יונתן כהן (שוער) הוא שחקן נערים ג' של בית"ר נורדיה ירושלים בעונת 2024/25. החל לשחק כדורגל לפני שש עונות, במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. לאחר שלוש שנים עבר למחלקת הנוער של בית"ר נורדיה ירושלים ומאז עונת 2022/23 שייך אליה. העונה פתח שנה שלישית ברציפות במועדון, בקבוצה אותה מאמן נתנאל ברסקה.

יונתן כהן במעמד החתימה (באדיבות בית'ר נורדיה ירושלים)יונתן כהן במעמד החתימה (באדיבות בית'ר נורדיה ירושלים)

ההודעה הרשמית של בית"ר נורדיה ירושלים: "רואים קדימה, רואים רחוק! בבית״ר נורדיה ירושלים אנחנו מחנכים דורות חדשים של שחקני כדורגל, אבל לפני הכל אנשים טובים. השילוב של צוות מקצועי ברמות הכי גבוהות וחינוך לערכים על בסיס קבוע הופך את מחלקת הנוער שלנו לגאווה הגדולה של המועדון”.

“אנחנו שמחים לספר לכם ששניים מהנערים הללו חתמו על חוזה ארוך טווח במועדון בשיתוף סוכנות השחקנים NIM GROUP של אבי נמני: ליאור דוסטאר קשר בן 15 מקבוצת נערים א' ויונתן כהן שוער בן 14 מקבוצת נערים ג'. ליאור ויונתן, שמחים שאתם איתנו!", ציינו במועדון מעיר הבירה.

נערים ב': הפועל ת"א מנצחת בדקה האחרונה
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */