יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:09

איגוד השחייה שוקל לעזוב את מכון וינגייט

לאחר שהמכון סירב לקיים תחרויות בבריכה הלאומית, האיגוד עשוי להעביר את הפעילות לאשדוד בשנה הבאה. אחרי הפרידה מהמנכ"ל: ביכמן יוזמת ארגון מחדש

|
עדי ביכמן (שחר גרוס)
עדי ביכמן (שחר גרוס)

איגוד השחייה שוקל לעזוב את מכון וינגייט, לאחר שזה סירב לקיים תחרויות בבריכה הלאומית בעונת 2024/2025 שנפתחה זה עתה. ל-ONE נודע כי האיגוד פנה אמש (שני) לרשות הספורט העירונית באשדוד על מנת לבחון את העברת פעילות הנבחרות ומשרדי האיגוד לעיר הדרומית.

בעקבות ההחלטה של מכון וינגייט לתעדף את האימונים בבריכה הלאומית על חשבון תחרויות לאומיות כולל אליפויות ישראל, באיגוד מחפשים כעת אלטרנטיבה ושוקלים לעזוב את מכון וינגייט. גורם בכיר פנה לעיריית אשדוד כדי לבחון אפשרות של מעבר, כאשר בין היתר נשקלת האפשרות להעתיק גם את המשרדים לשם משום שאין בריכות אחרות בארץ שפנויות. ייתכן ונבדקים עוד כיוונים נוספים.

בעיר אשדוד מוקמת בימים אלה בריכה אולימפית חדשה שבנייתה צפויה להסתיים בדצמבר 2025, כך שבאיגוד רוצים לבחון את העתקת פעילות האיגוד לאשדוד החל מהשנה הבאה. בכך למעשה, איגוד השחייה עלול לסגור את הבית הלאומי במכון וינגייט. עבור המכון, זהו אחד מהאיגודים הגדולים ואם ייצא המקום יאבד נכס.

אימון הנבחרות בבריכה (איגוד השחייה)אימון הנבחרות בבריכה (איגוד השחייה)

במקביל, באיגוד השחייה מתחיל תהליך של רה-ארגון ויכריז על שינויים רבים בקרב בעלי התפקידים, במסגרת התוכנית האסטרטגית שתציג היו״ר החדשה עדי ביכמן בישיבת ההנהלה שתתקיים ב-24 בספטמבר.

כפי שפורסם ב-ONE, יו״ר האיגוד עדי ביכמן כבר סיכמה עם המנכ״ל מיקי גפן על סיום תפקידו ובאיגוד אישרו בהודעתם כי בקרוב האיגוד ימונה מנכ״ל חדש. בכלל, באיגוד צפויים להיות שינויים נוספים בקרב בעלי התפקידים כדי לצאת לדרך חדשה ולהביא רוח חדשה לענף.

בין היתר, האיגוד בדרך להיפרד גם מהמנהל המדעי/האנליסט ראסל מארק, שהגיע בהמלצת יועץ השחייה דייב מארש שסיים את חוזהו וככל הנראה אף הוא לא ימשיך לעבוד עם השחיינים הישראלים בדרך לאולימפיאדת לוס אנג’לס 2028. לאחר עזיבתם, בשבועות הקרובים יהיו מינויים חדשים בשדרת הניהול.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */