יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:48

דדאון: אנשים מבקשים ממני תמונות, זה מדהים

לאחר הישגים נהדרים במשחקים הפראלימפיים בפאריס, המשלחת הישראלית נחתה. השחיין שזכה ב-4 מדליות: ״תחושות מטורפות, גאווה״. מילפרדר: ״חוויה אדירה״

|
עמי דדאון מניף את דגל ישראל ברחבה (רויטרס)
עמי דדאון מניף את דגל ישראל ברחבה (רויטרס)

המשחקים הפראלימיפיים בפאריס 2024, נחתמו ביום ראשון בטקס מרגש במיוחד, והלילה (בין שני לשלישי) המשלחת המוצלחת, שרשמה הישגים נהדרים עם לא פחות מ-10 מדליות, נחתה בארץ וחזרה לישראל.

מי שנשאו את הדגל בטקס הסיום היו עמי דדאון, שזכה בארבע מדליות, מתוכן שתי זהב, אחת כסף ואחת ארד, וקפטנית נבחרת הכדורשער, שהשיגה מדליית כסף, גל חמרני. 

מעבר לעמי דדאון, גם אסף יסעור ומורן סמואל הצליחו לחזור עם מדליית זהב, כשמארק מליאור, גיא ששון והצמד שחר מילפרדר וסאלח שאהין הוסיפו מדליות ארד. 

עמי דדאון (רויטרס)עמי דדאון (רויטרס)

עמי דדאון שיתף בתחושות כשנחת: ״תחושות טובות, כולנו מרגישים טוב ומרגישים שהבאנו גאווה לעם. שמח שאנשים מבקשים להצטלם איתי. הבאנו מעט בריחה לאזרחים בישראל ואני שמח על כך. לעמוד על ראש הפודיום ולשיר פעמיים את התקווה זה תחושה מטורפת, אנשים מבקשים ממני תמונות וסרטונים וזה מדהים. עם ישראל חי״.

שחר מילפרדר אמרה: ״זו הייתה חוויה אדירה, עוצמה ישראלית. בטח בתקופה הזאת. ההודעות הכי משמחות זה ׳תודה על הבריחה׳. עכשיו חוזרים לישראל ומתעסקים באיך עושים שיהיה יותר טוב״. 

המשלחת הפראלימפית נחתה בישראל
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */