יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:42

"מול קוסובו נצטרך יכולת יותר גבוהה כדי לנצח"

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, לקראת המשחק במוקדמות היורו הערב ב-18:00: "הדבר הכי חשוב בספורט הוא הניצחון, אבל אני ממש לא מרוצה מהיכולת"

|
גיא לוזון  (ההתאחדות לכדורגל)
גיא לוזון (ההתאחדות לכדורגל)

אחרי שהשיגה נקודות ראשונות בקמפיין מוקדמות היורו עם 0:1 על אסטוניה בשבת האחרונה, הנבחרת הצעירה תפגוש הערב (שלישי, 18:00) את קוסובו. מאמן הנבחרת, גיא לוזון, דיבר לקראת ההתמודדות. 

“קוסובו יריבה שונה בתכלית מאסטוניה, עם סגנון שונה, למדנו אותם, אנחנו חייבים להיות במיטבנו הגנתית והתקפית כדי לנצח” אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. “בספורט הדבר הכי חשוב זה הניצחון, ניצחנו, אבל אני ממש לא מרוצה מהיכולת שהפגנו, ברור לנו שיש לנו הרבה מקום לשיפור וכדי לנצח את קוסובו נצטרך להציג יכולת טובה בהרבה”.

על השחקנים החסרים: “אור ישראלוב נפצע בשריר מול אסטוניה ולכן לבקשתו ולבקש הפועל ת”א שוחרר בחזרה לקבוצה. רועי אלימלך קיבל את הצהוב השלישי ולא יוכל לשחק מול קוסובו, לכן גם הוא שוחרר”.

חלוץ הנבחרת אלעד מדמון, שכבש את שער הניצחון מול אסטוניה בפנדל, אמר: “קודם כל אנחנו שמחים על הניצחון הראשון זה נתן לנו הרבה אנרגיות חיוביות וגיבוש. לקראת המשחק אנחנו עושים את ההכנות שלנו, ניתן את ה-100% בשביל לנצח. חיכיתי הרבה זמן לכבוש בנבחרת, זה לא הזימון הראשון שלי, אני שמח שהצלחתי להבקיע, בעזרת השם ננצח במשחק הבא. יש לנו נבחרת מצוינת עם הרבה שחקנים טובים וצוות אימון חזק שמאמין בנו”.

אלעד מדמון מול ניקיטה מיכאילוב (ההתאחדות לכדורגל)אלעד מדמון מול ניקיטה מיכאילוב (ההתאחדות לכדורגל)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */