יום שני, 30.09.2024 שעה 08:33

הרוכב סטיבי וויליאמס ניצח את טור בריטניה

ממשיך לככב: הרוכב הוולשי בן ה-28 של ישראל פרמייר טק זכה במקום הראשון בטור לאחר שהוביל כמעט לכל אורכו, וניצח פעמיים ברציפות בשלב השני והשלישי

|
סטיבי ווילאימס  (ספרינט סייקלינג)
סטיבי ווילאימס (ספרינט סייקלינג)

סטיבי וויליאמס, הרוכב הוולשי בן ה-28 של ישראל פרמייר טק, הוכתר היום (ראשון) כמנצח בטור היוקרתי בן ששת השלבים לאחר שהשיג שני ניצחונות רצופים בשלב השני והשלישי של הטור - ומאז שמר על יתרונו.

הניצחון הובטח בשלב האחרון, בעוד תצוגה קבוצתית מושלמת, כאשר חבריו של וויליאמס דאגו להוביל את הפלוטון בשלבים המכריעים ולוודא שרוכבים מצמרת הדירוג לא יברחו ויסכנו את יתרון 16 השניות שהחזיק וויליאמס. 

עבור הרוכב הוולשי מדובר בעוד הישג גדול בעונה יוצאת מן הכלל. כזכור, וויליאמס ניצח את הטור דאוון אנדר האוסטראלי בתחילת השנה (נצחון ראשון של הקבוצה במירוץ ברמת וורלד טור), אחר כך ניצח גם את מרוץ פלאש וואלוני היוקרתי בבלגיה.

סטיבי ווילאימס (ספרינט סייקלינג)סטיבי ווילאימס (ספרינט סייקלינג)
סטיבי ווילאימס (ספרינט סייקלינג)סטיבי ווילאימס (ספרינט סייקלינג)

בנוסף, ישראל פרמייר טק סיימה את מהדורת 2024 של הוולטה אספניה עם ניצחון אחד בשלב ה-13 ושפע של תוצאות איכותיות המשקפות את סגנון הרכיבה האגרסיבי של רוכביה במרוץ.

מייק וודס היה האיש שהביא לה את ניצחון הבכורה במרוצי גראנד טור העונה, אבל האיטלקי מרקו פריגו היה הרוכב הפעלתן ביותר שלה במרוץ והשתתף בבריחות רבות. בשלב השישי הוא סיים במקום השני. 

עבור הישראלי, נדב רייסברג, היה זה מרוץ הגראנד טור הראשון אותו סיים (מקום 113), ועוד בעונה המקצוענית הראשונה שלו. ההישג מתעצם כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שהגיע למרוץ אחרי שהתאושש משבר בשמי ידיו כתוצאה מהתרסקות שקטעה לו את מרוץ הג’ירו דה איטליה. 

נדב רייסברג (ספרינט סייקלינג)נדב רייסברג (ספרינט סייקלינג)

רייסברג אמר: “זה היה מאתגר ולפרקים קשה מאוד, אבל לרגע לא חשבתי לוותר. אני מאמין שהמרוץ הזה יהפוך אותי לרוכב טוב יותר”.

אסור לפספס
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */