יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:32

כתוצאה מעיטוש: חשש ששחקן סדק את הצלעות

פציעה ביזארית באנגליה. ויקטור אדבויג'ו, החלוץ הניגרי של בולטון, סובל מכאבי גב אחרי שהתעטש בחוזקה והוא ייבדק. המאמן: "ההתעטשויות שלו חזקות"

|
ויקטור אדבויג'ו (רויטרס)
ויקטור אדבויג'ו (רויטרס)

על פציעה כזו לא תשמעו בכל יום: ויקטור אדבויג’ו, החלוץ הניגרי של בולטון, לא נכלל בסגל מול בארו בגביע הליגה ביום שלישי האחרון, כשהמאמן איאן אוואט אמר שהוא סובל מפציעה גב כתוצאה מעיטוש.

המאמן אמר ל’בולטון ניוז’: “ויקטור הוא בחור חזק ואפילו ההתעטשויות שלו חזקות. הוא הרגיש שמשהו נסדק בין צלעותיו. אנחנו מקווים שזו רק בעיית סחוס או שרירים, אבל אנחנו צריכים לחכות לבדיקה”.

בהיעדרו בולטון חזרה מפיגור בהפסקה והצליחה לנצח 2:3 את בארו, כשהיריבה הבאה שלה בגביע הליגה הנמוכה תהיה קבוצת המילואים של אסטון וילה ולאחר מכן היא תפגוש את פליטווד טאון באותו מפעל.

בולטון משחקת בליגה השלישית באנגליה ואחרי ארבעה מחזורים במאזנה ארבע נקודות בלבד עם שני הפסדים, תיקו וניצחון. אדבויג’ו כבש שער אחד בניצחון 1:2 על לייטון במחזור הפתיחה של הליגה השלישית.

בשער של בולטון, אגב, עומד ניית’ן בקסטר המוכר היטב לאוהדי מכבי חיפה אחרי שהגיע להתרשמות בישראל והיה על סף חתימה בכרמל, אולם לבסוף הוא התחרט ובחר להישאר בליגה נמוכה באנגליה.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */