יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:45

שערים אדירים לאלברס ודיבאלה, 0:3 לארגנטינה

מק-אליסטר פתח, חלוץ אתלטיקו ירה טיל מרחוק, כוכב רומא עם מספר 10 של מסי על הגב קינח עם ביצוע מלוטש ואלופת העולם חגגה על צ'ילה במוק' המונדיאל

|
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם חוליאן אלברס (רויטרס)
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם חוליאן אלברס (רויטרס)

אלופת העולם חזרה הלילה (בין חמישי לשישי) לכר הדשא הביתי לראשונה מאז הזכייה בקופה אמריקה והשמירה על התואר היבשתי. זה קרה כאשר ארגנטינה אירחה את צ’ילה במונומנטל במסגרת המחזור השביעי במוקדמות המונדיאל ועם 0:3 מוחץ התבססה בראש הטבלה.

המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0, אבל השנייה הייתה חגיגה ענקית לתכולים. בדקה ה-48, אחרי הנעת כדור סבלנית, חוליאן אלברס העביר את מסירת הרוחב למרכז הרחבה, לאוטרו מרטינס השאיר לאלכסיס מק-אליסטר וקשר ליברפול סיים בבעיטה חדה לפינה הקרובה.

האורחים ניסו לחזור למשחק, אבל בדקה ה-84 האצטדיון שוב היה באוויר אחרי ביצוע אדיר של אלברס. צ’ילה ניסתה להניע כדור, הלחץ של ארגנטינה הוביל לחטיפה, ג’ובאני לו צ’לסו מסר יפה לחלוץ אתלטיקו מדריד שהגיע מאחור וירה טיל מ-18 מטרים למשקוף ופנימה.

פאולו דיבאלה מאושר עם החברים (רויטרס)פאולו דיבאלה מאושר עם החברים (רויטרס)

עוד קודם לכן בדקה ה-79 נכנס פאולו דיבאלה עם המספר 10 על הגב, אותו קיבל בזמן שליאו מסי פצוע, ובתוספת הזמן הוא סיפק רגע קסם שלא היה מבייש את הפרעוש. הוא קיבל את הכדור מאלחנדרו גרנאצ’ו ומזווית כמעט לא אפשרית מצא את הפינה בבעיטה פנטסטית.

האלביסלסטה חגגו היטב בסיום והציגו את גביע הקופה אמריקה, בו זכו רק לפני פחות מחודשיים, כשניצחו 0:1 את קולומביה. מסי עדיין בחוץ זכר לפציעה שספג בגמר ההוא, אבל גם בלעדיו ארגנטינה וליונל סקאלוני ממשיכים להפגין עוצמה ומצדיקים את היותם אלופי העולם.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגן הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */