יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:37

עם הרבה כבוד: צ'רנוי סיימה חמישית ברובה אוויר

אחרי שהצליחה להעפיל לגמר כשסיימה שמינית בשלב המוקדמות, היורה הישראלית הייתה קרובה להשיג מדליה ישראלית נוספת, אך הסתפקה במקום החמישי והמכובד

|
יוליה צ'רנוי  (קרן איזיקסון)
יוליה צ'רנוי (קרן איזיקסון)

אחרי שצלחה את סיבוב המוקדמות ברובה אוויר הבוקר וסיימה במקום השמיני, יוליה צ’רנוי התחרתה היום (חמישי) בשלב הגמר בחמישים מטרים מעורב, וסיימה את דרכה במשחקים הפראלימפיים בפאריס עם הרבה כבוד ועם המקום החמישי בגמר.

מהלך הגמר

בתום הסדרה הראשונה ואחרי חמישה כדורים לכל יורה, צ’רנוי מדורגת במקום השלישי. את הסבב השני פתחה מצוין וכבר עלתה למקום השני, אך כדור חמישי פחות טוב הוריד אותה למקום החמישי.

בסיבוב השלישי צ’רנוי הצליחה לעלות למקום הרביעי, בעוד שהמתמודד הדני, קספר לוסדל, הודח. בסיבוב הרביעי ירדה צ’רנוי למקום החמישי, כשמרק דוברובולסקי הפולני הודח. בסיבוב החמישי הישראלית נותרה במקום החמישי והמסוכן, כשפארק ג’ין יו הקוריאני הודח.

הסיבוב השישי היה האחרון של צ’רנוי במשחקים הפראלימפיים, ההפרש בינה לבין היורה הספרדי עמד על 0.3, כאשר היורה הספרדי סיפק ירייה לא טובה ונתן לצ’רנוי הזדמנות פז לנצל זאת ולעלות למקום הרביעי, אך האחרונה שחררה ירייה של 9.7 וסיימה את דרכה במקום החמישי והמכובד.

יוליה צ'רנוי (הוועד הפראלימפי הישראלי)יוליה צ'רנוי (הוועד הפראלימפי הישראלי)

צ’רנוי עשתה תיקון לאחר שסיימה רק במקום ה-16 במוקדמות במקצה ל-10 מטרים, כשסיימה היום במקום השמיני (מתוך שמונה מקומות שמובילים לגמר) במקצה לחמישים מטרים.

הישראלית היא אלופת העולם בקליעה לשנת 2023. יורה ברובה אוויר ורובה טוטו, ואחת מהתקוות הגדולות למדליה בפאריס. היא נולדה עם שיתוק מוחין קל, ומתאמנת בבית הלוחם בתל אביב תחת המאמן גיא סטריק. זאת הפעם השלישית שצ׳רנוי מייצגת את ישראל במשחקים הפראלימפיים, כשבריו השתתפה בענף החתירה לפני שעשתה הסבה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */