יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:06

בלאז'יי פודלשני חתם במכבי תל אביב בכדורעף

המוסר הפולני בן ה-29, שמתנשא לגובה של 1.9 מ', מצטרף לאלופה ומחזיקת הגביע לאחר ששיחק בשנתיים האחרונות במדי נאפלס מהמקום ה-5 בליגה השווייצרית

|
מכבי יעדים תל אביב  (אלכסנדר בוך: איגוד הכדורעף)
מכבי יעדים תל אביב (אלכסנדר בוך: איגוד הכדורעף)

אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורעף, מכבי יעדים תל-אביב, ממשיכה להתחזק ולגבש את הסגל לעונה הבאה: המוסר הפולני, בלאז'יי פודלשני, מצטרף לקבוצה לעונת 2024/25.

פודלשני (29, 1.90 מטר) שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת נאפלס מהליגה השווייצרית, איתה סיים במקום החמישי בליגה המקומית בעונה החולפת. בעונת 22/23 דורג כמוסר המצטיין בליגה השוויצרית, אליה הגיע לאחר ששיחק בליגות באוסטריה ובצ'כיה. 

מאמן מכבי יעדים תל-אביב, גל גלילי, אמר על שחקן הרכש החדש: "פודלשני גדל בפולין וקיבל את החינוך לכדורעף בבי"ס מהטובים בעולם. הוא אתלט מצוין, שחקן הגנה טוב, עם סרב חזק ואנחנו מאמינים שעם הניסיון שלו מהליגות באירופה הוא יוכל להריץ את ההתקפה שלנו ברמה גבוהה ולהביא אותנו להגשים את המטרות והשאיפות שלנו".

פודלשני יהיה הזר השני שמצטרף למכבי יעדים תל אביב לאחר שהמצליב הרוסי, סאשה סאפונוב, חזר לקבוצה לקדנציה שנייה, ויחד עם סלבה בצ'קלה, קווין פוייר ואומרי רויטמן השישייה הפותחת של האלופה מתחילה להתגבש.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */