יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:39

אזעקת אש הופעלה במתחם, מדבדב עלה לרבע

התרעה חריגה התקבלה במתחם אליפות ארה"ב הפתוחה, אך בהמשך התבררה כאזעקת שווא. הרוסי ניצח בקלות 0:6, 1:6, 3:6 את בורגס המפתיע. גם פגולה עלתה

|
דניל מדבדב (רויטרס)
דניל מדבדב (רויטרס)

שלב שמינית הגמר נמשך הערב (שני) וישוחק אל תוך הלילה, אבל האירוע החריג היה כאשר שני משחקים הופסקו למספר דקות בעקבות התרעת שריפה במתחם היוקרתי של אליפות ארצות הברית הפתוחה. בהמשך התברר כי זו הייתה אזעקת שווא והמשחקים נמשכו כרגיל.

כאמור, המשחק נמשך וזה לא הפריע לדניל מדבדב, האלוף היחיד שנשאר בפלאשינג מדו (בגברים), שניצח 0:6, 1:6, 3:6 את נונו בורגס החביב (34 בעולם), שנמצא בשנה מצוינת, אבל המעמד הזה כבר היה גדול עליו. הפורטוגלי עוד ניסה והוביל בסט השלישי אחרי שהשיג שבירה, אבל הניסיון, השגיאות הכפולות, וכמובן היכולת והיציבות במשחק של המדורג 5 עשו את ההבדל.

אגב, לבורגס היו לא פחות מ-51 טעויות לא מחויבות. בכל אופן, הרוסי, שהשיג את הכרטיס לרבע הגמר בפעם החמישית בקריירה, כבר זכה בתחרות היוקרתית ב-2021 ובשנה שעברה גם הגיע לגמר, כשהפעם ינסה לעשות שוב עוד צעד קדימה. מה שבטוח את נובאק ג’וקוביץ’ הוא לא יפגוש שם שוב בגמר, לפחות השנה.

ג'ייק דרייפר (רויטרס)ג'ייק דרייפר (רויטרס)

על הנייר המשחק בין ג’ייק דרייפר לתומאס מאצ’ק היה אמור להיות די שקול, אבל רק על הנייר. הבריטי עם תצוגה מרשימה טאטא את הצ’כי מהמגרש עם 3:6, 1:6, 2:6 מוחץ (שעה ו-44 דקות) והבטיח את מקומו בשלב רבע הגמר, שזהו גם הישג השיא של השחקן בן ה-22 עד כה בקריירה.

בנשים, פיינליסטית ווימבלדון האחרון, ג’סמין פאוליני, כבר לא תגיע לעוד גמר גראנד סלאם השנה. המדורגת 5 מאיטליה הפסידה 6:3, 6:3 לקרולינה מוחובה הצ’כית (52) אחרי שעה ו-9 דקות בלבד. מוחובה תתמודד ברבע הגמר מול ביאטריז הדאד מאיה (21), שהתקשתה מול קרוליין ווז'ניאקי הוותיקה (71), אך בסופו של דבר עלתה לאחר 2:6, 6:3, 3:6.

ג'סיקה פגולה (רויטרס)ג'סיקה פגולה (רויטרס)

בהמשך, ג’סיקה פגולה, האמריקאית המדורגת 6 בעולם, קיבלה את תמיכת הקהל המקומי ולא התקשתה מול דיאנה שניידר, זה נגמר ב-4:6, 2:6 לפגולה שהבטיחה את מקומה בשלב רבע הגמר בפעם השנייה בקריירה (טרם הגיעה לחצי הגמר בקריירה).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגן הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */