יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:46

מתקרב למדליה: גיא ששון עלה לחצי הגמר בטניס

הישג נהדר לטניסאי הישראלי הפראלימפי שמדורג 3 בעולם, לאחר שניצח 1:6, 2:6 את גרגורי סלייד הבריטי ברבע הגמר בפאריס. יפגוש את המדורג 1 בחצי הגמר

|
גיא ששון  (אבי סטוקול)
גיא ששון (אבי סטוקול)

גיא ששון המשיך היום (שני) את דרכו במשחקים הפראלימפיים בפאריס עם ניצחון 0:2 במערכות (1:6, 2:6) ברבע הגמר מול גרגורי סלייד הבריטי. הטניסאי הישראלי, שמחזיק בתואר אלוף הרולאן גרוס ומדורג שלישי בעולם, הגיע עם ציפיות גדולות לזכות במדליה בפאריס ובינתיים עומד בציפיות והעפיל לחצי הגמר, שם יפגוש את סאם שרודר ההולנדי, המדורג ראשון בעולם.

הטניסאי הישראלי פתח את המשחק בסערה עם שתי שבירות מהירות ועלה ל-0:4 מהיר. סלייד ניסה לעשות קאמבק במערכה הראשונה עם שבירה חזרה וצימק ל-4:1, אך ששון שבר שוב, ולקח את המערכה הראשונה עם 1:6 קליל. 

המערכה השנייה נפתחה כפי שהסתיימה עם שבירה מהירה עם ששון, אך סלייד לא ויתר ושבר חזרה ל-1:1. כשנדמה היה שהמערכה השנייה תהיה צמודה יותר, הישראלי שבר פעמיים בדרך ל-1:4. הבריטי שבר חזרה וצימק ל-4:2, אך ששון שבר שוב וחתם את המשחק עם 2:6 במערכה השנייה. 

המון ציפיות יש על הגב של גיא ששון, שהגיע למשחקים הפראלימפיים עם תואר אלוף הרולאן גארוס, המגרשים שבהם משחקים גם בפאריס. בנוסף זכה במקום השני בטורניר ווימבלדון בטורניר היחידים ובטורניר הזוגות. ששון נפצע בצורה קשה לפני 9 שנים בתאונת סקי בצרפת וכחלק מהשיקום שלו התחיל לעסוק בטניס כיסאות גלגלים. 

גיא ששון (יח"צ)גיא ששון (יח"צ)

מערכה ראשונה: 1:6 לגיא ששון 

כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו גיא ששון הסתבך והציל שתי נקודות שבירה, אך שמר על ההגשה ועלה ל-0:1. במשחקון השני הישראלי השיג את השבירה הראשונה במשחק כאשר שבר על האפס את גרגורי סלייד. במשחקון הבא שוב ששון הסתבך ונקלע לשלוש נקודות שבירה אך הציל גם אותן, 0:3 לששון.

המשחקון הרביעי הלך יותר בקלות לישראלי והשיג שבירה כפולה על ההגשות של הבריטי. במשחקון הבא ששון נשבר לראשונה על האפס, סלייד מצמק ל-4:1. הבריטי עוד לא מצליח לשמור על משחקוני ההגשה שלו, ששון עולה ל-1:5 אחרי שגיאה כפולה של יריבו. הישראלי שמר על משחקוני ההגשה שלו, וסגר את המערכה הראשונה עם 1:6 די בקלות.

גיא ששון (קרן איזיקסון)גיא ששון (קרן איזיקסון)

מערכה שנייה: 2:6 לגיא ששון 

גם המערכה השנייה נפתחת עם שבירה מוקדמת של הישראלי לאחר שהשיג שתי נקודות שבירה. ששון לא הצליח לממש את השבירה ונשבר חזרה במשחקון השני. במשחקון השלישי של המערכה השנייה הבריטי שוב הסתבך עם ההגשות שלו ואחרי שלוש נקודות שבירה הישראלי שוב שבר, 1:2 לששון. הישראלי הבטיח את הניצחון במשחקון הרביעי בקלות על האפס ועלה ל-1:3.

ששון פתח מבערים במשחקון החמישי והשיג שבירה כפולה גם במערכה הזאת, 1:4 לישראלי שמתקרב לניצחון. סלייד שבר במשחקון השישי וצימק ל-4:2. ששון שבר שוב מיד, עלה ל-1:5 ויגיש לעליה לחצי הגמר. ששון שמר על ההגשות, ניצח 2:6 במערכה השנייה ועלה לחצי הגמר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */