יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:23

סמואל, דניאל ודדאון: היום ה-4 של ישראל בפאריס

אחרי שלוש המדליות בשלושת הימים הראשונים במשחקים הפראלימפיים, נקבל את המשך המשחקים: הגמרים של החתירה, שחייה, טניס וכדורשער. כל מה שמחכה בפנים

|
מורן סמואל ראובן מגנגי (אחר)
מורן סמואל ראובן מגנגי (אחר)

אחרי שהמשלחת הישראלית העלתה את מאזנה ל- 3 מדליות ב-3 ימים, היום (ראשון) ינסו הספורטאים הפראלימפיים הישראלים לזכות במדליה נוספת ואולי יותר מאחת. 

מי שתכנס למעגל התחרויות היא הקלעית, יוליה צ’רנוי, שבשעה 10:30 תתחרה במוקדמות ברובה אוויר. בשעה 14:00 צפוי להיות הגמר. צ’רנוי, יש לציין, היא אלופת העולם ב-2023 והייתה לספורטאית הראשונה שהשיגה את הכרטיס לפריז. 

מי שתנסה להביא מדליה נוספת היא החותרת, מורן סמואל, ששברה שיא פראלימפי במוקדמות ותתחרה במקצה הגמר ב-12:10. סמואל זכתה בריו במדליית הארד ובטוקיו במדליית הכסף. אחרי סמואל, יעשה את זה החותר שמוליק דניאל, שיתחרה בשעה 12:30 בגמר.  צמד החותרים, שחר מילפלדר וסאלח שאהין, יתחרו ב-13:10 במקצה גמר הזוגות בסירה מעורבת. 

בבריכת השחייה, שני המדליסטים הישראלים יקפצו למים. מארק מליאר ב-11:05 ישחה במוקדמות ה-200 מעורב אישי, משחה בו זכה בזהב בטוקיו וניפץ את שיא העולם. ואילו עמי דדאון, מדליסט הזהב הטרי, ישחה ב-11:57 המוקדמות ה-150 מעורב אישי. דדאון הוא זוכה מדליית הכסף במקצה הזה מטוקיו. הגמרים יתקיימו בשעות הערב. 

על מגרשי הרולאן גרוס ישחקו סרגי ליסוב ואדם ברדיצבסקי בסיבוב השני בטורניר הזוגות. ואילו ב-15:45 נבחרת הכדורשער תתחרה במשחק האחרון בשלב הבתים מול נבחרת סין. 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */