יום שני, 30.09.2024 שעה 10:26

נבחרת הכדורשער הישראלית הפסידה 5:4 לטורקיה

אחרי הניצחון 4:8 הנהדר על ברזיל, החבורה של רז שוהם התקשתה ונכנעה לאחת הנבחרת החזקות בעולם. אור מזרחי הבקיעה צמד, רוני אוחיון ומחמיד הוסיפו

|
נבחרת הכדורשער של ישראל (לילך וויס-רוזנברג)
נבחרת הכדורשער של ישראל (לילך וויס-רוזנברג)

אחרי שהשיגה ניצחון 4:8 נהדר על ברזיל אתמול (שישי), נבחרת הכדורשער הישראלית הפסידה היום 5:4 לטורקיה במשחק השני של הישראליות במסגרת שלב הבתים של המשחקים הפראלימפיים בפאריס. מחר בשעה 15:45 נבחרת הכדורשער הישראלית תפגוש את סין למשחק השלישי שלה בשלב הבתים.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של היריבה, והסתיימה בתוצאה של 4:0 לטורקיה. הישראליות הצליחו לצמצם את הפער במחצית השנייה, בזכות צמד של אור מזרחי ושערים נוספים של רוני אוחיון ואלהם מחמיד, אבל לא מספיק כדי להשוות ובסופו של דבר הפסידו 5:4 לטורקיה.

שש השחקניות, גל חמרני, רוני אוחיון, נועה מלכה, ליהיא בן דוד, אלהם מחמיד ואור מזרחי – זכו בשנת 2023 בתואר סגנית אלופת אירופה, ב-2022 סיימו במקום השני האליפות העולם וכעת הן רוצות לרשום הישג גם על הבמה הגדולה בצרפת.

נבחרת הכדורשער (לילך וויס-רוזנברג)נבחרת הכדורשער (לילך וויס-רוזנברג)

הכדורשער הוא ענף ללקויי ראיה, שבו יש להבקיע לשער כשהעיניים מכוסות לאורך כל המשחק ובתוך הכדור יש פעמונים. הציפיה מהשחקניות היא להגיע לאחד מהמקומות שעל הפודיום.

אסור לפספס
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
/* LAST / NEXT ROUNDs */