יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:36

מליאר, דניאל וזיקרי: היום ה-3 של המשלחת בפאריס

אחרי שתי מדליות הזהב בשני הימים הראשונים במשחקים הפראלימפיים, נקבל את המשך המשחקים בבדמינטון, שחייה, חתירה, כדורשער וטניס. כל מה שמחכה בפנים

|
מארק מליאר (קרן איזיקסון)
מארק מליאר (קרן איזיקסון)

אחרי היום המוצלח שעבר על המשלחת הפראלימפית בפאריס, שהעלתה את מאזנה לשתי מדליות מזהב, ביום השלישי של המשחקים יצטרפו אל המעגל כמה ספורטאים מעניינים. 

נינה גרודצקי תמשיך את הופעותיה בבדמינטון במשחק השלישי שלה בשעה 10:50. עוד בבדמינטון אמיר לוי ישחק גם הוא את משחקו השלישי. מארק מליאר שזכה ב-3 מדליות בטוקיו יקפוץ לראשונה למים למוקדמות המאה מטר גב בשעה 11:06. זהו המשחה בו זכה במדליית ארד בטוקיו. 

ב-11:10 שמוליק דניאל יתחרה במקצה הרפסאג׳ בחתירה כשהוא ינסה להעפיל ממנו אל מקצה הגמר שיתקיים ביום ראשון. קצת אחרי, ב-11:30 נבחרת הכדורשער שניצחה את ברזיל במשחק הראשון שלה תפגוש את נבחרת טורקיה שנחשבת לאחת מהנבחרות החזקות בעולם ולמשוכה קשה. 

שמוליק דניאל (ראובן מגנג'י)שמוליק דניאל (ראובן מגנג'י)

באותה השעה נדב לוי יעלה אל שמינית הגמר, כאשר אם ינצח ישחק ברבע הגמר ב-19:45. אחרי שהטניסאי אדם ברדיצ׳בסקי ניצח בסיבוב הראשון, הוא יכנס למעגל התחרויות בטורניר הזוגות יחד עם סרגיי ליסוב. גם הטניסאית מעיין זיקרי תיכנס לסבב המשחקים וכמוהו גיא ששון בקטגוריית הקוואד שנחשב לאחד המועמדים למדליה. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */