יום חמישי, 19.09.2024 שעה 23:48

גבריאל: פעם ראשונה שלי פה, אבל מרגיש בבית

הסנטר החדש של הצהובים נחת בישראל יחד עם חברו החדש לקבוצה דריל מייקון: "מחכה כבר לשחק ביורוליג". הגארד: "מקווה לחזור לשחק בסביבות נובמבר"

|
ווניין גבריאל ודריל מייקון (ראובן שוורץ)
ווניין גבריאל ודריל מייקון (ראובן שוורץ)

אחרי עיכוב של יומיים בטיסה שלהם ארצה, ווניין גבריאל ודריל מייקון ג’וניור, נחתו היום (רביעי) בישראל. שחקני הרכש החדשים התקבלו על ידי אוהדי הקבוצה ואנשי המועדון בקבלת פנים חמה לאחר הנחיתה.

גבריאל, הסנטר בן ה-27, סיפר על התחושות: ״זו ברכה. כל האוהדים שחיכו לנו פה בשדה התעופה, זה מרגיש כאילו אני בבית, אבל זו הפעם הראשונה שלי פה אז אני מצריך את האוהדים וניתן את כל מה שיש לנו העונה. שמעתי רק דברים טובים על הליגה הזו, כולם אומרים לי כמה הם אוהבים להיות פה בתל אביב ומספרים רק דברים חיוביים, אני פתוח לחוויות חדשות״.

״אני מאוד מחכה לשחק ביורוליג”, הוסיף גבריאל, לו זו תהיה העונה הראשונה במפעל הבכיר באירופה, “זו תחרות שבשבילה משחקים כדורסל, אני תחרותי מאוד. אני מחכה להתחרות בעיר הזאת, האוהדים שפה מראים כמה הם אוהבים כדורסל ואת המועדון, אז אני מעריך מאוד את האנרגיה״.

ווניין גבריאל ודריל מייקון ג׳וניור נחתו

גם מייקון, הגארד החדש של הצהובים, דיבר: ״אני מתרגש, אני חושב שאנחנו מנסים לסגור את ההגעה שלי כבר שלוש או ארבע שנים, אז אני נרגש להיות פה. הציפיות שלי הן רק לנצח ולהתחבר לכולם״.

מייקוף התייחס גם למצבו הבריאותי, מאחר שבינואר האחרון הוא נפצע בצורה לא פשוטה: ״אין לי עוד תאריך חזרה, אני מתעסק בלחזור להיות בריא כמה שיותר מהר כרגע אני לא רוצה לתת תאריך אבל אני מקווה שבסביבות נובמבר זה כבר יקרה״.

ווניין גבריאל בישראל (ראובן שוורץ)ווניין גבריאל בישראל (ראובן שוורץ)
דריל מייקון (ראובן שוורץ)דריל מייקון (ראובן שוורץ)
ווניין גבריאל ודריל מייקון בנתב"ג (ראובן שוורץ)ווניין גבריאל ודריל מייקון בנתב"ג (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */