יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:36

נקבעו המפגשים של הטניסאים הפראלימפיים בפאריס

ההגרלה של הישראלים נערכה לקראת המשחקים הפראלימפיים, מעניין זיקרי תפגוש יריבה מרוקאית, ברדיצבסקי נגד יריב איטלקי, גיא ששון נגד יריב צ'יליאני

|
מעיין זיקרי  (יובל ליטבק)
מעיין זיקרי (יובל ליטבק)

לקראת המשחקים הפראמילפיים בפאריס, היום (שלישי) נערכה הגרלת המשחקים לטניסאים הישראלים שייצגו את המשלחת הישראלית בבירת צרפת, שם יתקיים מחר טקס הפתיחה של המשחקים.

מעיין זיקרי מספיבק איל"ן רמת גן אשר מתאמנת אצל עופרי לנקרי ומדורגת 25 בעולם, תפגוש בסיבוב הראשון את המרוקאית סמירה בנישי המדורגת 35 בעולם. השתיים נפגשו בעבר פעמיים (האחרונה בשנת 2020) בהן ניצחה המרוקאית. אם מעיין תנצח, אמורה לחכות לה בסיבוב השני המדורגת מספר 1 בעולם, ההולנדית דה גרוט.

סרגיי ליסוב מספיבק איל"ן רמת גן אשר מתאמן אצל עופרי לנקרי ומדורג 17 בעולם, יפגוש בסיבוב הראשון את הצ’יליאני טאפיה בראין המדורג 39 בעולם. טאפיה הפסיד בשני המפגשים לסרגיי. אם הישראלי יעפיל לסיבוב השני הוא אמור לפגוש שם את הבריטי יואיט המדורג 1 בעולם.

סרגיי ליסוב (לילך וויס-רוזנברג)סרגיי ליסוב (לילך וויס-רוזנברג)

נושא דגל ישראל בטקס הפתיחה, אדם ברדיצבסקי מספיבק איל"ן רמת גן, אשר מתאמן אצל עופר סלע ומדורג 41 בעולם, יפגוש בסיבוב הראשון את האיטלקי ארקה לוקה המדורג 37 בעולם. בשלושת המפגשים ביניהם - ניצח אדם. 

המועמד הבכיר למדליה, גיא ששון מספיבק איל"ן רמת גן, אשר מתאמן אצל עופרי לנקרי ומשחק בקטגוריית הקוואד, מדורג 3 בעולם ובסיבוב הראשון יפגוש את קאיולוף הצ’יליאני המדורג 10 בעולם. בשני המפגשים ביניהם עד כה הייתה ידו של גיא על העליונה.

גיא ששון (יח"צ)גיא ששון (יח"צ)

עופר סלע, מאמנו של אדם ברדיצבסקי, אמר: ״הגרלה בהחלט סבירה, מאמין מאוד באדם ומקווה שיצליח להפגין היכולת שלו מהשבועות האחרונים. אני יודע שהוא מגיע עם המון רצון ונחישות להצליח פה. יש לנו עוד יומיים להתכונן ולהגיע במצב הכי טוב שאפשר ולייצג בכבוד את המדינה״. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */