יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:49

דרמה בשייט: המועדון של קנטור בסכנת סגירה

חשיפה: אחרי שנקלע לקשיים כלכליים, המקום שגידל סגנית אלופה אולימפית עלול להפסיק את הפעילות בימים הקרובים. וגם: מה ההשפעה על אליפות ישראל?

|
שרון קנטור  (ראובן שוורץ)
שרון קנטור (ראובן שוורץ)

האם האגודה של שרון קנטור בדרך להפסקת פעילות? מועדון השייט המפואר במכמורת, שגידל את אלופת העולם וסגנית האלופה האולימפית, בסכנת סגירה לאחר שנקלע לקשיים כלכליים. ל-ONE נודע כי האגודה שמקיימת את הפעילות במקום עלולה לעצור אותה לאחר שהעומדים בראשה מתקשים לממן זאת.

בשלוש השנים האחרונות המועדון הגדיל את ההוצאות על המאמנים, בעקבות התוכנית לעידוד התמיכה במאמנים שבנה משרד התרבות והספורט, אך לאחרונה הכספים לא הגיעו בזמן וייתכן שלא יגיעו כלל. זאת משום שהאגודה לכאורה לא עומדת בקריטריונים של המדינה, על אף שהמועדון כבר שילם למאמנים הללו שכר גבוה במשך שמונת החודשים האחרונים.

כתוצאה מכך, נוצר בור בתקציב ולאגודה קשה להמשיך בפעילות במצב הזה. כאמור, קיימת האפשרות שהפעילות תחדול כבר בימים הקרובים, כך שגם אליפות ישראל שאמורה להתקיים ב-15 בספטמבר במכמורת בסכנת ביטול, כיוון שלא יהיה מי שינהל אותה עבור איגוד השייט.

שרון קנטור (World sailing)שרון קנטור (World sailing)

המועדון במכמורת הוא אחד מהגדולים והמפוארים בשייט הישראלי. הוא גידל את גולשת הרוח לי קורזיץ שזכתה ארבע פעמים בתואר אלופת העולם, את נמרוד משיח שזכה במדליית כסף עולמית, ואת שרון קנטור שזכתה בשנה האחרונה במדליית הזהב באליפות העולם ובמדליית הכסף ההיסטורית במשחקים האולימפיים בפאריס.

שרון קנטור: "פשוט כל כך שמחתי"
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */