יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:06

חוזה ל-3 שנים: פרטים חדשים על מעבר סטואיץ'

בסרביה התייחסו לעסקת בלם הכוכב האדום למכבי ת"א: התשלום צפוי לעבור ב-2 פעימות, נחשפו מספר סיבות לעסקה מצד האדומים לבנים, וגם: החלק של לאזטיץ'

|
נמניה סטואיץ'  (האתר הרשמי של הכוכב האדום)
נמניה סטואיץ' (האתר הרשמי של הכוכב האדום)

בסרביה לא נותרו אדישים למעברו של שחקן ההגנה נמניה סטואיץ’ מהכוכב האדום למכבי תל אביב. הבלם כבר נחת בישראל, וחודשיים בלבד אחרי שנקנה מבאצ’קה טופולה, אותה אימן ז’רקו לאזטיץ’ בעונה שעברה, הוא יחבור שוב למאמן והפעם אצל אלופת ישראל.

“בכוכב האדום החליטו על הצעד הזה לאור העומס שנוצר בעמדת הבלם אחרי הגעתו של וניה דרקושיץ’ הסלובני. סטואיץ’ שיחק בינתיים רק ארבע פעמים בכוכב האדום ובישל פעם אחת”, נכתב בתקשורת הסרבית לגבי המעבר, כאשר נטען בנוסף שסטואיץ’ יחתום על חוזה לשלוש שנים.

בסרביה משערים שמכבי ת”א תשלם את הסכום בשתי פעימות, והכוכב האדום שרכשה אותו במיליון אירו תרוויח כ-200,000 אירו (הצהובים ישלמו 1.2 מיליון אירו). “הציפיות היו גבוהות, אבל במרקאנה העריכו שסטואיץ’ לא יוכל לעמוד בקריטריונים של לשחק בליגת האלופות או הליגה האירופית”, נכתב.

נמניה סטואיץ' (שחר גרוס)נמניה סטואיץ' (שחר גרוס)

עוד ניתחו וטענו בסרביה שלאזטיץ’ הגיב מהר כשראה שהשחקן לא בתוכניות של ולאדן מילויביץ’ (הפך לבלם הרביעי ברוטציה), ונתן את אות להנהלת מכבי ת”א להיכנס למשא ומתן עם הכוכב האדום על השחקן שהיה מהפייבוריטים שלו בתקופה בבאצ’קה טופולה: “הכל הושלם לשביעות רצונם של שני הצדדים”, נטען.

בתקשורת הסרבית התפלאו מהתקופה הקצרה של הבלם בכוכב האדום: “הקבוצה רכשה אותו ‘אתמול’ ותמכור אותו למכבי ת”א. מסע לא שגרתי, הקבוצה שינתה מהר את דעתה אחרי ארבעה משחקים”. עוד צוין כי עלתה לשולחן אופציה לעסקת השאלה, אבל הכוכב האדום לא הייתה מעוניינת בכך.

נמניה סטואיץ' (שחר גרוס)נמניה סטואיץ' (שחר גרוס)

סטואיץ’ גדל בפרטיזן בלגרד ובגיל צעיר חצה את הכביש לצד האדום, אולם הוא לא קיבל הזדמנות ועבר בהשאלות עד שבקיץ 2021 חתם כשחקן חופשי במטאלק, אותה אימן לאזטיץ’. השניים התקדמו יחד לבאצ’קה טופולה ובשלוש עונות תחת המאמן סטואיץ’ רשם 95 הופעות.

דרך באצ’קה טופולה סטואיץ’ גם זכה לזימון לנבחרת הלאומית ושיחק פעמיים 90 דקות במשחקי הידידות מול ארה”ב בינואר 2023 ומול שבדיה, במשחק ההכנה האחרון לפני היורו בו ניצחה סרביה 0:3. הבלם נחשב גם לבעל מספרים עם 14 שערים ושישה בישולים בקריירה.

ליגת העל חוזרת: מי תיקח אליפות ומי תרד?
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */