יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:55

שער נפלא לתאי עבד נגד ליברפול עד גיל 21

הישראלי דייק מחוץ לרחבה וכבש את הראשון לזכות קבוצת המילואים של פ.ס.וו בניצחון 0:4 על האנגלים. נטע לביא שותף בהעפלה של גמבה אוסקה לרבע הגמר

|
תאי עבד  (הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו)
תאי עבד (הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו)

הליגיונרים הישראליים שלנו פתחו את עונת 2024/25 החדשה, כשהם מקווים לרשום שנה מוצלחת עם הישגים יפים, שיעלו על מה שהצליחו לעשות בעונה שעברה. היום (רביעי), תאי עבד ונטע לביא שותפו במשחקי הקבוצות שלהם.

# תאי עבד פתח בהרכב, שיחק 90 דקות וכבש את השער הראשון לזכות קבוצת המילואים של פ.ס.וו איינדהובן נגד ליברפול עד גיל 21, זאת במסגרת גביע הפרמייר ליג הבינלאומי. בדקה ה-21, הישראלי נשלח על קו ימין, ליהטט עם הכדור והתגבר על שמירה של שני שחקנים, כדי לסיים מחוץ לרחבה עם בעיטה מדויקת ברגל שמאל לפינה הקרובה של השוער.

זהו המשחק הראשון במסגרת הטורניר, שנפתח עם שלב הבתים. בסיום המפגש, ההולנדים גברו 0:4 על חשבונם של האנגלים. בהמשך התחרות, עבד ואיינדהובן עתידים לפגוש גם את מנצ’סטר יונייטד עד גיל 21.

תאי עבד (האינסטגרם של פ.ס.וו איינדהובן)תאי עבד (האינסטגרם של פ.ס.וו איינדהובן)

# נטע לביא החל ב-11 של גמבה אוסקה בניצחון 2:3 על שונאן בלמארה במסגרת גביע הקיסר ביפן. הקשר אמנם לא כבש או בישל, אך עזר לקבוצתו במשך 67 דקות להשיג העפלה לרבע הגמר, שם תפגוש את הירושימה.

האם מכבי ת"א צריכה למכור את תורג'מן?
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */