יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:28

האוהדים השתתפו בהכנת חולצה לעונת 2024/25

מהדורה מיוחדת ובלעדית יצאה לאור בשיתוף פעולה בין הפועל רמות מנשה-מגידו לפרוייקט 'כדורגל שפל'. "המועדון היחיד שמייצג את התנועה הקיבוצית"

|
נתן פילצר, המכונה 'ישו' במדי הפועל רמות מנשה-מגידו  (באדיבות כדורגל שפל)
נתן פילצר, המכונה 'ישו' במדי הפועל רמות מנשה-מגידו (באדיבות כדורגל שפל)

הפועל רמות מנשה-מגידו מנפיקה מדים חדשים לעונת 2024/25, זאת לרגל 50 שנות פעילות. הקבוצה הצנועה מהצפון, המשחקת בליגה ג' מפרץ, יצאה לשיתוף פעולה מרענן יחד עם פרוייקט 'כדורגל שפל', כשבמסגרתו קהילת כדורגל שפל השתתפה בתחרות עיצוב שמטרתה הייתה לעצב את מדי הקבוצה ולהביא לייחודיות, מה שקשה למצוא כיום בכדורגל הישראלי.

לאחר היוועצות בין חברי פרוייקט כדורגל שפל, ודים טרסוב, גד סלנר ודורון שהינו, לצד אנשי הפועל רמות מנשה-מגידו, נבחר העיצוב של שי-אל מגנזי ורועי דגן – חולצה לבנה עם נגיעות של הצבע הזהב וכיתוב אדום, כולל איור של ההווי ברמות מנשה-מגידו, המדגיש את פעילות הקיבוץ, שם משחקת גם הקבוצה.

לרגל השקת המדים המיוחדים, נבחרו ליאם סטמפו ונתן פילצר, שחקני הקבוצה, ללבוש המדים ולייצג את הפועל רמות מנשה-מגידו בהופעתם מול המצלמה. צילומי ההשקה בוצעו במגרש הכדורגל המקומי ברמות מנשה. התוצאה? לפניכם.

ליאם סטמפו ונתן פילצר לצד שלט האולטראס (באדיבות כדורגל שפל)ליאם סטמפו ונתן פילצר לצד שלט האולטראס (באדיבות כדורגל שפל)

המועדון הפועל רמות מנשה-מגידו, נוסד בשנת 1971 על ידי חבר קיבוץ רמות מנשה, שלמה לירן, וזה החל את דרכו בליגות האזוריות, שלא היו קשורות להתאחדות לכדורגל בישראל דאז. בשנת 1995 הצטרף המועדון להתאחדות לכדורגל והחל לשחק במחוז מפרץ של ליגה ג', כשמשחק הוא בליגה האחרונה בטיבה עד היום.

בעונת 1999/00 סיימה הקבוצה במקום השני בליגה ג' מחוז יזרעאל, והעפילה לליגה ב' לראשונה בתולדותיה, בעקבות מיזוג בין הפועל קריית שמונה (ששיחקה בליגה א') ומכבי קריית שמונה (ששיחקה בליגה ב'), מה שהביא עמו את עירוני קריית שמונה, ופינה מקום בליגה ב'.

בעונת 2000/01, ירדה הקבוצה לליגה ג' לאחר שסיימה בתחתית ליגה ב' צפון, ונשארה בליגה ג' עד לעונת 2007/08. בעונה זו סיימה במקום השני והעפילה לליגה ב' כקבוצה הסגנית הטובה ביותר בין מחוזות ליגה ג' צפון, בעקבות פירוקה של מכבי טורעאן.

ליאם סטמפו ונתן פילצר (באדיבות כדורגל שפל)ליאם סטמפו ונתן פילצר (באדיבות כדורגל שפל)

בעונת 2009/10 סיימה הקבוצה במקום השלישי בליגה ב' צפון, והעפילה למשחקי המבחן לעלייה לליגה א'. לאחר שניצחה את מכבי אחי איכסל, הפועל איכסאל והפועל איחוד בני סמיע, התמודדה הקבוצה מול הפועל בני ג'דיידה מליגה א' במשחק גמר מכריע. רמות מנשה מגידו ניצחה 2:3 לאחר שחזרה מפיגור של 2:0 ועלתה לליגה א', ליגה ששיחקה בה עונה אחת בלבד.

בפרסום רשמי של כדורגל שפל, בשיתוף הפועל רמות מנשה-מגידו, נכתב, בין היתר, כי "זהו המועדון היחיד בארץ שמייצג עוד את התנועה הקיבוצית. זו מהדורה מיוחדת שנוצרה לרגל 50 שנות פעילות במועדון. עם מדים אלו הקבוצה תשחק בעונת 2024/25 בליגה ג'".

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */