יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:23

ווינרית: באייר לברקוזן זכתה בסופר קאפ הגרמני

נגמרו הסופרלטיבים. שיק קבע 2:2 בחיסרון מספרי מול שטוטגרט בדקה ה-88 והאלופה חגגה בפנדלים בדרך לתואר בפתיחת העונה. 1:4 לדורטמונד ולייפציג בגביע

|
שחקני באייר לברקוזן חוגגים את הזכייה בסופר קאפ (רויטרס)
שחקני באייר לברקוזן חוגגים את הזכייה בסופר קאפ (רויטרס)

אחרי עונה בה רשמה הפסד אחד בלבד, בגמר הליגה האירופית, באייר לברקוזן שוב הוכיחה את עוצמתה האדירה כשפתחה הערב (שבת) את העונה עם זכייה בסופר קאפ הגרמני. למרות חיסרון מספרי מהדקה ה-37 הקבוצה של צ’אבי אלונסו הצליחה לאזן ל-2:2 בדקה ה-88 מול שטוטגרט וחגגה אחרי דו קרב הפנדלים בדרך לתואר נוסף לארון.

אחרי שבאיירן מינכן פתחה את העונה עם 0:4 חלק והעפלה לשלב הבא בגביע, הערב (שבת) הגיע תורה של בורוסיה דורטמונד להזניק את 2024/25 לדרך והיא עשתה זאת בצורה חלקה עם 1:4 על פיניקס לובק מהליגה הרביעית. בנוסף אליהן גם ר.ב לייפציג העפילה בקלילות עם 1:4 על אסן ובסך הכול קיבלנו יום נטול הפתעות בשלב 64 האחרונות.

באייר לברקוזן – שטוטגרט 2:2 (3:5 בפנדלים)

הפתיחה הייתה כולה של האלופה ובדקה ה-11 ויקטור בוניפייס דחק מקרוב אחרי נגיחה של אדמונה טפסובה, אולם ארבע דקות בלבד לאחר מכן אנזו מילו סיים התקפה קבוצתית נפלאה וכבש בנגיעה אחרי מסירת רוחב של מקסימיליאן מיטלשטט. עוד לפני ההפסקה מרטין טרייר הותיר את המארחת בחיסרון מספרי אחרי כניסה קשה וכרטיס אדום ישיר.

פטריק שיק בטירוף (רויטרס)פטריק שיק בטירוף (רויטרס)

הסגנית הייתה עדיפה וחיפשה את היתרון, כשבדקה ה-63, שניות ספורות אחרי שסבסטיאן הנס הכניס את פרנץ קרציג ודניז אונדב מהספסל, המגן בישל לחלוץ והשוואבים חגגו. אבל לברקוזן שוב עשתה “נברלוזן”. אחרי לחץ כבד על השער של אלכסנדר נובל פטריק שיק איזן בדקה ה-88 ושלח את ההכרעה לדו קרב מהנקודה הלבנה. שם קרציג נעצר אצל לוקאס הראדצקי, סילאס קטומפה בעט לשמיים והאלופה חגגה 3:5 וזכייה בתואר.

פיניקס לובק – בורוסיה דורטמונד 4:1

הבכורה של נורי שאהין עברה בצורה חלקה. כבר אחרי שלוש דקות וולדמר אנטון שהגיע משטוטגרט הגיע ראשון לכדור הקרן שהרים פסקל גרוס וקבע 0:1, בדקה ה-31 אמרה צ’אן הכפיל מהנקודה הלבנה ועל סף ההפסקה יוליאן ברנדט השלים מחצית נפלאה אחרי בישול נוסף של גרוס. אובינה אילוקה צימק אחרי טעות בהגנה, אבל ג’וליאן דורנביל חתם.

רוט ווייט אסן – ר.ב לייפציג 4:1

כבר בדקה השנייה רמיין סאפי הימם את השוורים מהבונדסליגה, אבל היתרון החזיק מעמד רק 10 דקות עד שבנג’מין ששקו השווה ולפני ההפסקה הוא בישל ללואיס אופנדה וסידר לו את המהפך. לקראת הסיום נכנס לעניינים צ’אבי סימונס, שבחר להמשיך בקבוצה עונה נוספת, כשהוא בישל לאנטוניו נוסה הרכש הנורבגי וכבש בעצמו בתוך שלוש דקות.

תוצאות נוספות

סקוט מיינץ – גרוית’ר פירט 2:0
ארצגבירגה אווה – בורוסיה מנשנגלדבך 3:1
אוסנברוק – פרייבורג 4:0
אהלן – שאלקה 04 2:0
אינגולשטט – קייזרסלאוטרן 2:1
וילינגן – היידנהיים 4:0
גרייפסוולדר – אוניון ברלין 1:0
ארמיניה בילפלד – האנובר 96 0:2
אלמניה אאכן – הולשטיין קיל 3:2

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */