יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:32
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 0 - 2
  • אטאלנטה

"אוהדי ריאל - זה לא חלום, זו המציאות החדשה"

בספרד התלהבו מהעידן החדש בלבן: "ויניסיוס מסר לבלינגהאם שבישל לאמבפה. הצרפתי עם הופעת בכורה של אלוף". מודריץ' שבר שיא, אנצ'לוטי עקף את פפ

|
הרביעייה של ריאל (טוויטר)
הרביעייה של ריאל (טוויטר)

אוהדי ריאל חיכו לזה שנים ובסוף זה קרה, וזה גם התחיל בגדול. קיליאן אמבפה לא רק ערך בכורה רשמית במדי הבלאנקוס, אלא הוא גם כבש שער בכורה וזכה בתואר בכורה במדים הלבנים אתמול (רביעי). אלופת אירופה גברה 0:2 על אטאלנטה משערים של הצרפתי ושל פדריקו ואלוורדה ובכך הניפה את הסופר קאפ האירופי.

בספרד מיד הגיבו בהתלהבות, כשב’מארקה’ הזעיקו כותרת בה היה רשום: “בכורה של אלוף”. ב’אס’ הוסיפו: “ויניסיוס מסר לג’וד בלינגהאם והוא בישל לקיליאן אמבפה – אוהדי ריאל מדריד, אתם ממש לא חולמים, זו המציאות. אמנם לא היה משחק מרהיב של ריאל, אבל היו לא מעט רגעי קסם שבהם היה ניתן לחזות את הפוטנציאל האדיר”.

מי ששבר שיא היסטורי הוא לא אחר מאשר לוקה מודריץ’. הקרואטי הבלתי נגמר עלתה לדשא בדקה ה-76 ושותף לקצת יותר מרבע שעה כולל תוספת זמן, אבל עם שריקת הסיום הגיע ציון הדרך שלו. מודריץ’ הפך לשחקן ריאל מדריד שזכה בהכי הרבה תארים במדי הקבוצה.

אמבפה מאושר (רויטרס)אמבפה מאושר (רויטרס)

כבר עם הזכייה בליגת האלופות הוא עשה זאת ביחד עם נאצ’ו, כשהשניים הגיעו ל-26 תארים במדי הלבנים מבירת ספרד, אך כעת הוא בפסגה לבדו עם 27 תארים וכמו שלמדנו כבר מהקריירה של לוקה, היד עוד נטויה והוא ינסה רק להגדיל את השיא הזה במהלך העונה הקרובה. קרלו אנצ’לוטי שבר שני שיאים בעצמו, כשהפך למאמן עם הכי הרבה זכיות בסופר קאפ (5) ולמאמן עם הכי הרבה תארים בריאל מדריד (14, ביחד עם מונוז).

מודריץ' עם הגביע (רויטרס)מודריץ' עם הגביע (רויטרס)
הלה ליגה חוזרת: קרב משולש על האליפות?
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */