יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:38

"ברגע שיהיה שחקן ראוי, הוא יגיע למכבי חיפה"

רפי אוסמו ל-102FM על סאגת הזרים וההכנות של הירוקים לעונה הבאה: "ברגע שקבוצות מסוימות לא יעלו שלב באירופה, יהיה אפשר לשלוף מתוכן שחקנים"

|
אופירה אסייג בתוכנית הספורט של ישראל (מערכת ONE)
אופירה אסייג בתוכנית הספורט של ישראל (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM) ורדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM). בנוסף לתחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר. להאזנה לשידור לחץ כאן

הערב בתוכנית דיברנו עם רפי אוסמו, שחקן העבר של מכבי חיפה, על סאגת הזרים וההכנה של הירוקים לקראת העונה הקרובה. בהמשך, נדבר על הקבוצות הישראליות באירופה ולקראת פתיחה העונה החדשה בליגה הספרדית.

“ברגע שברק בכר וגל אלברמן יחליטו שיש שחקן ראוי להיות בעמדה כזו או אחרת, הוא יהיה במכבי חיפה”

רפי אוסמו ערב טוב.
”ערב טוב”.

מה אתה אומר על כל עניין הרכש במכבי חיפה, פייר קורנו וההכנות של הקבוצה לעונה הקרובה?
“קודם כל צריך לדייק בעובדות, בשלוש האליפויות של ברק בכר, מכבי חיפה שיחקה לפחות 60 אם לא 70 אחוז מהמשחקים עם שלושה בלמים בליגה. תבדקו אותי. עובדה שנייה, מכבי חיפה לא חייבת לשחק 4-3-3, עם חומר השחקנים היום של חיפה יכולה לשחק גם 3-5-2, זה אותו דבר. נוצרה פה בעיה שאי אפשר להביא זרים, אפשר לשלם להם 100 אלף דולר או 150 אלף דולר, אבל את אלה מכבי חיפה ומכבי ת”א לא צריכות, כי אחרי זה יגידו שהביאו רק בשביל להביא”.

רפי אוסמו (עמרי שטיין)רפי אוסמו (עמרי שטיין)

“בקרוב מאוד מסתיים הסיבוב הנוסף במוקדמות של אירופה וקבוצות שלא יעלו לשלב הבא יהיה אפשר לשלוף מתוכן שחקנים שמכבי חיפה תצטרך להצטייד בהם, ואז צריך לבחון אם זה שווה לחיפה להביא אותם ולאייש את העמדות החסרות שלה”.

אם מכבי חיפה תשחרר את קורנו היא תישאר בלי מגן שמאלי טבעי אחד בסגל, היא תהיה בלי קשר אחורי טבעי אחד ובלי כנף ימין טבעי אחד, יעלה על הדעת שזו מכבי חיפה שיכולה להסתער שוב על האליפות?
“יש צוות מקצועי ואת ברק, שייקחו כל החלטה, ברגע שיסמנו שחקן שראוי להיות פה, כי יש גם פספוסים ומי שלא עוסק במקצוע לא טועה. ברגע שברק וגל אלברמן יחליטו שיש מישהו ראוי להיות בעמדה כזו או אחרת, הם יהיו בחיפה. מחכים רגע אחד לשלב שבו יהיו מספר מועמדים, וברגע שהקבוצות שלהן לא יעלו לשלב הבא באירופה הם יהיו פה. יש שלושה שבועות עדיין לקלוט שחקן כזה או אחר, נכון שגם זה לוקח זמן”.

פייר קורנו (ראובן כהן, מכבי חיפה)פייר קורנו (ראובן כהן, מכבי חיפה)

“אני לא חושב שלאזטיץ’ לא מחזיק מערן זהבי, הוא פשוט חושב שבטווח הזמן הונכחי צריך להשתמש בכלים אחרים”

הערב בתוכנית דיברנו גם עם אבי נימני, על בעיית הזרים, על מכבי תל אביב וערן זהבי.

אבי נימני ערב טוב.
”ערב טוב”.

מה עמדתך על בעיית הזרים?
“יש כמובן בעיה לא פשוטה להביא שחקנים. אני מצטער להגיד את זה, אבל בניגוד לדרך מחשבה שלי, אם כן יהיה פה איזה אירוע ביטחוני, זרים נוספים ירצו לעזוב ויעזבו. אני אומר את זה מידיעה. אם יהיו פה טילים בחיפה או בתל אביב, יש זרים שכבר יגידו ‘אנחנו לפה לא חוזרים’. אני יכול להבין אותם”.

אבי נימני (באדיבות מכבי ת"א)אבי נימני (באדיבות מכבי ת"א)

אם ערן זהבי יסופסל מול פאנבז'יס, זה יהיה מוזר, זה יהיה בסדר או פתח לצרות?
”לפי מצב ידיעתי הוא לא אמור לעלות בהרכב מחר. אני לא יודע איך הוא מקבל את זה, אני יכול לומר שלאזטיץ’ הולך לפי שיטת משחק מסוימת ואני לא חושב שהוא לא מחזיק מזהבי, הוא פשוט חושב שבטווח הזמן הנוכחי והמידי הוא צריך להשתמש בכלים אחרים. אני לא מסכים איתו כל כך, אבל צריך לתת לו את הקרדיט. לדעתי ייגמר 0:4 למכבי ת”א”.

תודה רבה אבי.
”תודה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */