יום חמישי, 19.09.2024 שעה 20:03

רומי פריצקי: זה לא נקלט. הדגל? איזה כבוד, וואו

קפטנית נבחרת ההתעמלות בראיון על הזכייה בכסף ("החלום התגשם"), המתח ("חשבנו שנתעלף") וטקס הסיום: "פרפרים בבטן". אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
נבחרת ההתעמלות האמנותית (רדאד ג'בארה)
נבחרת ההתעמלות האמנותית (רדאד ג'בארה)

אחרי ההישג הגדול של נבחרת ההתעמלות האמנותית עם הזכייה במדליית הכסף, בעודה באולם בתחרות אמש (שבת), הודיעו יו״ר הוועד האולימפי, יעל ארד, והמנכ״ל גילי לוסטיג למתעמלות כי אחת מהן תזכה להיות הנציגה בטקס הסיום של פאריס 2024. מי שנבחרה לשאת את הדגל באופן טבעי הייתה הקפטנית רומי פריצקי וכולן התרגשו עבורה.

הקפטנית בת ה-20 מנתניה הייתה הדבק שחיבר בין כל המתעמלות. היא זו שידעה להרים אותן כשהיה קשה, להכניס אותן לריכוז לפני תחרויות ובעיקר להנהיג. אחרי ההישג הגדול רומי פריצקי דיברה בראיון ל-ONE על ההישג הגדול והבחירה בה לעמוד בראש המשלחת בסיום ביחד עם האלוף האולימפי, תום ראובני.

“זה כבוד גדול ושמחה גדולה להיות עם המדליה הזו על הצוואר”, ציינה פריצקי, ״אני מאושרת, אין לי מילים לתאר את כל התחושות שלי. אנחנו פשוט מאושרות. כל העבודה הקשה השתלמה ואנחנו ממש שמחות”.

רומי פריצקי: "העבודה הקשה הייתה שווה"

מה עבר עלייך בזמן שחיכיתן לראות מה יהיה הציון בתרגיל האחרון?
“זה היה רגע ממש מותח כי לא התברגנו בין הראשונות בתרגיל החישוקים ולא ידענו אם מה שעשינו בתרגיל הסרטים והכדורים יעזור לנו כדי לעלות לפודיום, ואלה היו כמה רגעים ממש מותחים. חשבנו שנתעלף. זה היה מורט עצבים, אבל זה גם מה שהפך את הכל לחוויה מיוחדת כל כך”.

היית כבר בראש הפודיום העולמי באליפות העולם, אבל נראה שזו חוויה הרבה יותר משמעותית לזכות במדליה במשחקים האולימפיים. כמה לחץ היה עליכן ואיך זה הרגיש לעמוד על הפודיום הזה?
“אי אפשר להשוות משחקים אולימפיים לאף תחרות אחרת. זו אנרגיות אחרות, מעמד אחר, לחץ אחר. גם מנטלית, התחושות קיצוניות יותר מהרגיל. גם התקופה שעברנו בזמן האחרון הייתה לא פשוטה, עשינו הכל כדי שנוכל לעמוד פה ולייצג את המדינה בכבוד ואני כל כך שמחה שזה הצליח”.

מה אומרים בנתניה, במקום שגדלת בו? יש הרבה מדליות מנתניה.
“נכון, זה באמת נכון. יש לי מלא הודעות שעוד לא פתחתי, אבל אני משערת שיש המון תמיכה ואהבה״.

"זה מה שהפך את החוויה למיוחדת". המתח ברגעי ההמתנה (רדאד ג'בארה)"זה מה שהפך את החוויה למיוחדת". המתח ברגעי ההמתנה (רדאד ג'בארה)

הייתן הרבה שעות באולם כי ככה זה בהתעמלות האמנותית. מה את יכולה לספר על שלוש השנים שהעברתן ביחד?
“כל אחת היא מיוחדת במינה. לכל אחת יש אופי שונה. וזו הגדולה, לדעת לחבר, לגשר ולהישאר בטוב בין כולן, כי ברגע שאחת יוצאת ולא מרוכזת או כשאחת עצבנית על השנייה - כלום לא הולך. זה היה מאוד חשוב לשמור על אווירה חיובית”.

את מצליחה לעכל את זה שאתן ביחד נבחרת שהיא סגנית האלופה האולימפית?
“לא, זה לא נקלט, זה לא נקלט שזה מה שעשינו. החלום הפך לאמיתי. זה לא נתפס מבחינתי”.

איך זה לעבוד עם איילת זוסמן, המאמנת שזכתה עם לינוי אשרם בזהב ואיתכן בכסף?
“זה כבוד להתאמן תחתיה. יש לה המון שיטות וטכניקות, איך לעזור ולהרים אותנו למעלה, איך להתמודד בסיטואציות - אבל זו עבודה של צוות. אנחנו קבוצה גדולה וחזקה, וזו פעם ראשונה שכולם עובדים ביחד אחד בשביל השני. זה מה שהרים אותנו גבוה. אני חושבת שזה מה שהרים אותנו לגבהים כאלה״.

"כבוד להתאמן תחתיה". איילת זוסמן (רדאד ג'בארה)"כבוד להתאמן תחתיה". איילת זוסמן (רדאד ג'בארה)

את הולכת לצעוד עם הדגל בטקס הסיום, מה זה עושה לך לשמוע שבחרו בך?
“איזה כבוד, וואו. אני בהתרגשות עם הרבה פרפרים בבטן. אין גאווה כזאת”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */