יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:30

המרתון ויעקבלב ברבע הגמר: יום אחרון בפאריס

לונה סלפטר ומאור טיורי ירוצו במרתון הנשים החל מ-9:00. בהמשך הרוכב ינסה לזכות במדליה בקיירין, לפני טקס הסיום. אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
מאור טיורי (רדאד ג'בארה)
מאור טיורי (רדאד ג'בארה)

יום התחרויות האחרון של המשחקים האולימפיים מגיע. עוד לפני טקס הסיום של אולימפיאדת פאריס 2024, מחר (ראשון) יתקיימו התחרויות האחרונות בהן אפשר לזכות במדליות.

בשעה 9:00 יתקיים המרתון לנשים, שבו יתחרו לונה סלפטר ומאור טיורי. בדומה למסלול של הגברים, זה יתחיל בהוטל דה ויל שם נמצא בניין העירייה, ויסתיים באינווליד המקום בו נפוליאון קבור.

מאור טיורי ציינה: "לחשוב על זה שאהיה בפעם השלישית במשחקים האולימפיים, זה ממש מרגש. אני קצת לא מאמינה שעברו כבר שלוש שנים מטוקיו וזה מרגיש כאילו זה היה רק אתמול ההופעה שלי שם, זה קצת מוזר שהמרתון האולימפי שוב מעבר לפינה. ההפגנות ברחובות בעד 'חינם פלסטין' הן לא מה שיפריע לנו. חוויתי את זה כבר בבוסטון. גם בבלגיה ובהולנד ראיתי את האנטישמיות חוגגת, אבל אם לומר את האמת? זה דווקא מדרבן אותנו להצליח".

דן סלפטר אמר על אשתו לונה: “מבחינה בריאותית לונה במצב טוב, לא כואב לה כלום ממה שכאב לה קודם. מה שבעיקר הפתיע אותי זו החומרה של הפציעה שלה, כי הציקו לה דברים בהכנות, אבל לא תיארנו שזה ישבית אותה ויגרום לה לא לסיים ריצת מרתון. זה לא היה שבר מאמץ אלא תגובת מאמץ, כך שהחזרנו אותה בזמן כדי שתוכל להתכונן כמו שצריך לפאריס. היו לנו שלושה חודשים שזה לא הרבה זמן, אבל ב-2022 היא כבר הראתה שהיא יודעת להיכנס לכושר גם בתנאים לא אידיאליים. הגוף שלה זוכר הכל ושלושה חודשים זה זמן טוב כדי להתכונן למרתון כזה כך שהיא מגיעה מוכנה”.

לונה סלפטר, "במצב טוב, החזרנו אותה בזמן לפאריס" (איגוד האתלטיקה)לונה סלפטר, "במצב טוב, החזרנו אותה בזמן לפאריס" (איגוד האתלטיקה)

בשעה 12:25 יתחיל להתחרות מיכאל יעקבלב בתחרות הקיירין באופני מסלול. אחרי שהעפיל לרבע הגמר, הוא ינסה להמשיך לחצי הגמר ולגמר כדי להיאבק אולי על מדליה אולימפית ראשונה באופניים אחרי שבע שהושגו עד כה.

בשעה 22:00 יתקיים טקס הסיום של אולימפיאדת פאריס בסטאד דה פראנס. את הדגל יישאו המתעמלת האמנותית רומי פריצקי וגולש הרוח תום ראובני, כפי שפורסם ב-ONE. מיד לאחר מכן המשלחת תעשה דרכה ארצה עם שלל גדול במיוחד של מדליות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */