יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:58
אליפות אירופה לנערות 24-25
027-951צרפת1
056-721סרביה2
079-891פינלנד3
00-00לוקסמבורג4
068-641פורטוגל5
0320-2304ישראל6
לוח משחקים
  • סרביה
  • 56 - 72
  • ישראל

כואב: נבחרת הנערות הובסה 95:27 על ידי צרפת

לאחר ההעפלה ההיסטורית לאליפות העולם, הישראליות נעצרו בחצי הגמר מול הצרפתיות החזקות שלא השאירו שום סיכוי. סרביה מחכה למאבק על המקום השלישי

|
שחקניות נבחרת הנערות  (פיב
שחקניות נבחרת הנערות (פיב"א)

לאחר ההעפלה ההיסטורית לאליפות העולם, נבחרת הנערות של ישראל פגשה הערב (שבת) את צרפת בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 18. החבורה של רועי אייזנברג לא הייתה ברמה של הצרפתיות שהביסו 27:95 את הישראליות, להן מסע הקסם הסתיים בחצי הגמר.

פתיחת המשחק הייתה עדיין שקולה, כשאיילה אורן וגל רביב השאירו את ישראל בעניינים והצרפתיות הוביל 15:16. אלא שאז צרפת סגרה את הרבע הראשון עם שמונה נקודות רצופות ומכאן הסיפור היה אחר לגמרי. 

הרבע השני הסתיים בניצחון 7:22 צרפתי שהתחיל לראות את הכיוון של המשחק. במחצית השנייה הרוח יצאה מהמפרשים של ישראל שקלעה רק חמש נקודות במחצית השנייה בדרך לתבוסה, 95:27 לצרפתיות.

גל רביב זורקת (פיב"א)גל רביב זורקת (פיב"א)

חלום המדליה של נבחרת ישראל עדיין לא נגוז ומחר ב-19:30 היא תפגוש את סרביה לקרב על המקום השלישי. הצרפתיות שעדיין לא הפסידו בטורניר, ינסו להשלים את המלאכה ולזכות בתואר בגמר מול ספרד שניצחה 45:68 בחצי הגמר את הסרביות.

קלעו לישראל: איילה אורן 8 נקודות, גל רביב 6 נק’, מעיין כהן 5 נק’, לי טיכמן ומאי זמל 4 נק’.

קלעו לצרפת: סטלה קסלר ונלה אנלומה 16 נקודות כ”א, טי קלנט 13 נק’, סליין ריקו ואניס טגאי 10 נק’ כ”א, סטלה קולאס 8 נק’, שרה ביאמו 6 נק’, איסטו סיסוקו 5 נק’, אנוה ריו ושרה סיסוקו 4 נק’ ומטילדה סלה 3 נק’.

רבע ראשון – 15:24 לצרפת

חמישיית נבחרת ישראל: מאי זמל, איילה אורן, גל רביב, מעיין כהן ונעה מגד.

חמישיית נבחרת צרפת: סטלה קולאס, שרה סיסה, טי קלנטה, שרה ביאמו ונל אנגלומה.

מאי זמל קלעה את הנקודות הראשונות במשחק, לפני שהצרפתיות הגיבו עם שבע נקודות מהירות. הישראליות לא נבהלו, איילה אורן קלעה שלשה וגל רביב סיפקה עוד ארבע נקודות משלה שצימקו את ההפרש. רביב המשיכה לבלוט, נקודות של מעיין כהן צימקו את הפער לנקודה בלבד, אלא שאז הטריקולור החלו לרוץ ושתי שלשות רצופות של סטלה קסלר השלימו ריצת 0:8 וקבעו 15:24 לנבחרת צרפת בסיום הרבע הראשון. 

שחקניות נבחרת ישראל (פיב"א)שחקניות נבחרת ישראל (פיב"א)

רבע שני – 22:46 לצרפת

גם בפתיחת הרבע השני המומנטום המשיך להיות צרפתי, כשגם נקודות של איילה אורן לא מנעו מהטריקולור להמשיך ולהגדיל את ההפרש. טי קלנטה חדרה לצבע ונקודות שלה השלימו ריצת 2:19 צרפתית, לאייזנברג לא נותרה ברירה, אלא לעצור את המומנטום עם פסק זמן. השחקניות הישראליות הצליחו לייצר רצף של עצירות, אך המשיכו להתקשות בהתקפה ולכן גם לא צימקו את ההפרש. לי טיכמן קלעה מהקו ואיילה אורן קטעה רצף של תשע דקות ללא סל שדה עם שלשה שקבעה 22:46 לצרפת בירידה להפסקה.

איילה אורן (פיב"א)איילה אורן (פיב"א)

רבע שלישי – 24:66 לצרפת

המחצית השנייה נפתחה כשנבחרת ישראל המשיכה להתקשות לייצר נקודות. אמנם גם הקצב של הצרפתיות מעט ירד, אך זה לא מנע מההפרש להמשיך לגדול. לאחר 13 נקודות רצופות של הטריקולור, לי טיכמן קלעה את הנקודות הראשונות של ישראל במחצית השנייה. ריקו הובילה עוד ריצת של הצרפתיות לפני סיום הרבע השלישי, אותו ניצחה צרפת 2:20 בדרך ל-24:66 לאחר 30 דקות של כדורסל.

ספסל הצרפתיות בטירוף (פיב"א)ספסל הצרפתיות בטירוף (פיב"א)

רבע רביעי – 27:95 לצרפת

הרבע האחרון נפתח כשכבר היה ברור לכל שהוא לפרוטוקול בלבד. אנגלומה וריקו המשיכו לא לרחם על ישראל ולהגדיל את ההפרש. גם פסק זמן של אייזנברג לא עזר ואנגלומה המשיכה לקלוע. מעיין כהן קלעה מעבר לקשת נקודות נדירות של ישראל, אבל הרבע והמשחק כולו הסתיים עם ריצת 0:8 של צרפת, שעצרה את הישראליות על חמש נקודות בלבד במחצית השנייה. בסיום נבחרת ישראל הובסה 95:27 והודחה בחצי הגמר. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */