יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:00

התפתחות דרמטית: נלקחה מדליה לג'ורדן צ'ילס

המתעמלת האמריקאית זכתה בארד, לפני שה-CAS לקח לה את המדליה. ההתאחדות האמריקאית: "היא נתונה להתקפות חסרות בסיס". צ'ילס: "אקח זמן לטיפול נפשי"

|
ג'ורדן צ'ילס (רויטרס)
ג'ורדן צ'ילס (רויטרס)

המשחקים האולימפיים בפאריס סיפקו לנו לא מעט רגעים דרמטים. אחד נוסף כזה התרחש היום (שבת), אבל דווקא לא על המגרש, גם לא בבריכה או באולם כלשהו, אלא בחסות בית הדין.

ג’ורדן צ’ילס, המתעמלת האמריקאית זכתה במדליית הארד בתרגיל הקרקע, אך כאן הסיפור מסתבך. בזמן אמת, האמריקאים ערערו על הציון של צ’ילס, מה שהוביל לעלייה בציון, שאכן העניקה למתעמלת את המדליה. ההתאחדות הרומנית החליטה לערער על כך.

ה-CAS, בית הדין לבוררות קבע כי אכן הערעור האמריקאי התרחש אחרי הדקה המותרת לערעור ולכן המדליה של צ’ילס תלקח ממנה. מי שככל הנראה תזכה במדליה בסופו של דבר היא המתעמלת הרומניה אנה ברבוסו.

המחווה של צ'ילס וביילס (רויטרס)המחווה של צ'ילס וביילס (רויטרס)

התאחדות ההתעמלות האמריקאית פרסמה הודעה: “המומים מההחלטה. הערעור שביצענו היה בתום לב ובשביל להבטיח ניקוד מדויק. ג’ורדן נתונה להתקפות חסרות בסיס ברשתות מאז תחילת הערעור. אנחנו עומדים מאחוריה כל הזמן”.

ג’ורדן צ’ילס עצמה פרסמה הודעה לא פשוטה: “אני מסירה את עצמי בתקופה הקרובה מכל הרשתות החברתיות בשביל לתת לעצמי טיפול נפשי. אני מודה לכולם”

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */