יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:18

לוסטיג: 7 מדליות אחרי מה שניסו לעשות ב-7.10

במשלחת חגגו את ההצלחה של הנבחרת, מנכ"ל הוועד האולימפי סיפר. ארד הודיעה: "רומי הקפטנית תישא את הדגל עם תום ראובני". אסי ממן, שליח ONE לפאריס

|
נבחרת ההתעמלות בתרגיל החישוקים (רדאד ג'בארה)
נבחרת ההתעמלות בתרגיל החישוקים (רדאד ג'בארה)

נבחרת ההתעמלות האמנותית בהובלת איילת זוסמן זכתה היום (שבת) במדליית הכסף והעלתה את מאזן המדליות של המשלחת הישראלית ל-7 רק בפאריס ו-20 בסך הכל.

מנכ״ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, אמר: “זכינו ב-7 מדליות אחרי מה שניסו לעשות לנו ב-7 באוקטובר. דווקא עכשיו, אנחנו פה, אנחנו על המפה, עם יציע מלא בישראלים בדגלים כחול לבן. זה הניצחון על מה שקרה לנו ב-7 באוקטובר. תחושת השליחות היא גבוהה. אין סמלי יותר מזה״.

יו״ר הוועד האולימפי, יעל ארד, חגגה: “כל המועמדים למדליות זכו במדליות וזו פעם ראשונה שזה קורה לנו. המדליה השמינית מגיעה לקהל הישראלי. לא זוכרת אף משחקים אולימפיים עם כזה קהל ישראלי”.

יעל ארד בישרה למתעמלות לאחר הזכייה: “אנחנו רוצים להודיע לכן שהקפטנית רומי תישא את הדגל עם תום ראובני”. השניים ישאו את הדגל ויובילו את המשלחת הישראלית, כאשר על כך שזוכה מדליית הזהב, תום ראובני, ישא את הדגל נחשף לראשונה כאן ב-ONE.

צילום מסך (אחר)צילום מסך (אחר)

גם אבי שגיא, יו״ר איגוד ההתעמלות, דיבר לאחר הזכייה: “הן גיבורות. הן עשו את הבלתי ייאמן כי מדליה כזאת דורשת הרבה מאמץ. אני מאוד מרוצה. הן הכי מתוקות בעולם וגרמו לעם ישראל שמחה גדולה, מה צריך יותר מזה? זה בא מניהול נכון ועשייה מדויקת עם שקט תעשייתי. אמרתי להן ‘תקבלו מאיתנו הכל, רק תביאו תוצאות’. האמנו בהן לכל אורך הדרך”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */