יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:52

פרידמן: הסוד שלנו? אנחנו עובדות כמו משפחה

לאחר הזכייה האדירה של הנבחרת האמנותית במדליית הכסף, דיברו המתעמלות. "לחכות לציון - אחד הרגעים המלחיצים בחיי". אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
נבחרת ההתעמלות האמנותית (רדאד ג'בארה)
נבחרת ההתעמלות האמנותית (רדאד ג'בארה)

נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, שכוללת את שני בקנוב, דיאנה סברצוב, אדר פרידמן, רומי פריצקי ואופיר שחם, זכתה היום (שבת) במדליה היסטורית, המדליה השביעית של ישראל במשחקים האולימפיים בפאריס והביאו גאווה גדולה לעם ישראל.

לאחר הזכייה הנכספת, דיברו המתעמלות, כאשר שני בקנוב פתחה: ״עבדנו קשה ואחרי התרגיל הראשון היינו צריכות להתאפס ולעשות את התרגיל השני הכי טוב שאפשר כדי לעלות על הפודיום. הצוות עזר לנו לעשות את זה. היה הרבה בכי״. 

גם דיאנה סברצוב דיברה: “אני בהלם. הייתי בהתרגשות שיא לראות שאנחנו במקום השני. זה חלום שהתגשם להיות פה אבל לקבל מדליית כסף זה לא ייאמן. אני לא מצליחה לעכל עד כמה זה מדהים וכבוד גדול. אנחנו שונות ומשלימות אחת את השנייה כמו פאזל. באנו ביחד וביחד ניצחנו”. 

נבחרת ההתעמלות האומנותית לאחר הזכייה (רדאד ג'בארה)נבחרת ההתעמלות האומנותית לאחר הזכייה (רדאד ג'בארה)

אדר פרידמן: “הרגעים הכי מלחיצים בחיי זה היה כשחיכינו לציון. כמו אצל לינוי אשרם, ההמתנה הזו הייתה מטורפת. אני מאושרת מאוד. היה לנו קשה ומורט עצבים, זה היה מאבק מהרגע הראשון. הסוד שלנו? אנחנו עובדות ביחד כמו משפחה ושומרות אחת על השנייה. זה הישג היסטורי ומטורף, לא ציפינו לו וזה הדהים אותנו”.

אופיר שחם שיתפה בתחושות: “אני בהלם. לא מצליחה לדבר. אין לי את המילים. זה היה בלתי ייאמן. כל כך חיכינו ועבדנו קשה לרגע הזה. בסיום התרגיל השני ידענו שזה נגמר וחיכינו לציון, אנחנו מודות על זה שעשינו מדליה. בלי הצוות זה לא היה אפשרי. הקהל היה מטורף. הלחיים כואבות לי מהחיוך”.

נבחרת ההתעמלות האומנותית לאחר הזכייה (רדאד ג'בארה)נבחרת ההתעמלות האומנותית לאחר הזכייה (רדאד ג'בארה)

גם רומי פריצקי ריגשה: “אני לא יכולה לתאר את התחושות שלנו. זה רגע השיא בקריירה שלנו. אני מודה על כך שעברתי את החוויה הזו ביחד. אני מודה על הדרך הזאת. בסיום היינו בחוסר וודאות אבל איילת אמרה לנו בנחת לשכוח ממה שהיה, להתרכז במה שיהיה, צאו לעשות היסטוריה’. כשראינו את זה שאנחנו במקום השני קלטתי עד כמה זה כבוד גדול. איילת מאמנת אחת לדור, היא הייתה האמא שלנו והכל בזכותה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */