יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:49

עמית אלאור תתארח במהלך השנה בישראל

אחרי שנפגשה עם חברי הוועד האולימפי והמשלחת הישראלית לארוחת ערב, יעל ארד הודיעה כי האלופה האולימפית בהיאבקות תבקר במלך השנה בארץ. צפו בתמונות

|
עמית אלאור עם חברי המשלחת הישראלית  (הוועד האולימפי)
עמית אלאור עם חברי המשלחת הישראלית (הוועד האולימפי)

עמית אלאור היא אמנם לא חלק מהמשלחת הישראלית לפאריס 2024, אך אין ספק שהיא עדיין חלק גדול מהגאווה של המשלחת הישראלית. אמש (שישי), הישראלית-אמריקאית, האלופה האולימפית בהיאבקות שמייצגת את ארה”ב, ישבה לארוחת ערב עם חברי הוועד האולימפי והמשלחת הישראלית. 

אלאור, שכבר ציינה לאחר זכייתה במדליית הזהב כי תייצג את ארה”ב גם במשחקים האולימפיים בלוס אנג’לס ב-2028, הצטלמה עם האלוף האולימפי הישראלי בשייט, תום ראובני, כמו גם עם יו”ר הוועד האולימפי יעל ארד ומנכ”ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג. 

כזכור, המתאבקת הישראלית-אמריקאית התבטאה רבות בהקשר של ישראל מאז זכייתה במדליית הזהב, כאשר לאחר מכן הזכירה גם את נושא החטופים והקדישה את המדליה לכל עם ישראל.  

אגב, יעל ארד הודיעה בהמשך כי אלאור תגיע במהלך השנה הקרובה לישראל, כשכתבה בחשבון הפייסבוק שלה: “אתמול הייתה לנו את הזכות לארח את האלופה האולימפית בהיאבקות, עמית אלאור, לארוחת ערב פרטית עם אמה אילנה ומשפחתה. עמית היא מתאבקת אמריקנית, בת להורים ילידי ישראל. הייתי גאה לשבת בצ'אמפ דה מארס ולראות אותה זוכה בזהב, רק בת 20.

אתמול יחד עם גילי לוסטיג, השף דה מיסיון, תום ראובני האלוף האולימפי החדש שלנו ב-IQ פויל וירדן הר לב מ-NOC הישראלי, יכולנו לספר לעמית כמה אנחנו גאים בהצלחה שלה. עמית תתארח בהמשך השנה בישראל כדי לפגוש את הספורטאים הישראלים ולשתף אותנו במסע שלה”.

עמית אלאור עם חברי המשלחת הישראלית (אינסטגרם)עמית אלאור עם חברי המשלחת הישראלית (אינסטגרם)
עמית אלאור עם חברי המשלחת הישראלית (אינסטגרם)עמית אלאור עם חברי המשלחת הישראלית (אינסטגרם)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */