יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:30

טפרי: שמח שסיימתי, אך לא עמדתי בציפיות שלי

רץ המרתון שסיים במקום ה-26 בפאריס: "רציתי לסיים לפחות במקום העשירי, המסלול היה קשה", איילה: "חוויה מרגשת". אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
מארו טפרי (רדאד ג'בארה)
מארו טפרי (רדאד ג'בארה)

המשחקים האולימפיים בפאריס 2024 בדרך לסיומם והבוקר (שבת), שלושת רצי המרתון הישראלים, מארו טפרי (מקום 26), גשאו איילה (31) וגירמה אמרה (44) היו רחוקים מאוד מהעשירייה הראשונה. 

מארו טפרי אמר בסיום: “זה כבוד גדול לייצג את מדינת ישראל בבמה בינלאומית גדולה כזאת. אני שמח שהגעתי לקו הסיום, לא עמדתי בציפיות שלי אבל המסלול היה קשה. התחילו העליות ב-14 ק״מ והן היו לא קלות. עשינו את המקסימום שלנו ואנחנו שמחים שהגענו לקו הסיום. רציתי לסיים לפחות במקום העשירי אבל זה לא קרה. קיבלתי את דגל ישראל ב-100 מטר האחרונה והנפתי אותו”.

מארו טפרי עם הדגל (רדאד ג'בארה)מארו טפרי עם הדגל (רדאד ג'בארה)

גשאו איילה: “הריצה התפתחה כמו שציפינו, לפי התוכניות, אבל כשהתחילו העליות ראיתי שהיו כמה שפרצו ורציתי לשמור על הקצב. הציפייה שלי הייתה טופ 10 ולא הצלחתי אבל זו הייתה טבילת האש שלי במשחקים האולימפיים במסלול קשה. זו הייתה חוויה מרגשת לרוץ עם הספורטאים הכי גדולים בעולם. אני מתקדם משנה לשנה, אני מאחל לעצמי שאמשיך בכיוון הזה. האם אהיה בלוס אנג’לס? כן, למה לא”.

גירמה אמרה: “הציפיות שלי היו ממש גבוהות ולא עמדתי בהן. זו האולימפיאדה השנייה שלי והעליות שהיו פה זה עולם אחר מכל ריצת מרתון שהייתי בה. ראיתי הרבה ישראלים שעודדו אותנו ואני רוצה לומר תודה לעם ישראל שנתן לנו כוח, הרגשתי כאילו רצתי בארץ כי למרות האיומים כולם הגיעו ללוות אותנו. נכון שהתוצאה מאכזבת אבל זה הספורט”.

גירמה אמרה בסיום (רדאד ג'בארה)גירמה אמרה בסיום (רדאד ג'בארה)
מארו: "רציתי לסיים לפחות במקום העשירי"
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */