יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:42

אטמנוב: מקווה שגאים בי. לא ציפיתי לשום הישג

המתעמלת האומנותית שסיימה במקום ה-5 בגמר הקרב רב: "נתתי את המקסימום". זוסמן: "תחושת החמצה, נלחמה על כל נקודה". אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
דריה אטמנוב בתחילת תרגיל הכדור (רדאד ג'בארה)
דריה אטמנוב בתחילת תרגיל הכדור (רדאד ג'בארה)

דריה אטמנוב הביאה הרבה כבוד לישראל בגמר הקרב רב, אך לא השכילה לזכות במדליה. המתעמלת האומנותית הישראלית רשמה הופעה טובה בגמר במשחקים האולימפיים בפאריס, וסיכמה את החוויה לאחר שסיימה במקום ה-5 הכללי.

אטמנוב שיתפה: “נהניתי היום. נתתי את המקסימום שלי. עשיתי הופעה טובה יותר מאתמול, ניסיתי להתרכז בעבודה שלי וזה הצליח. אני שמחה שהצלחתי להתגבר על הפתיחה הפחות טובה מהמוקדמות”.

“הייתה לי טעות קלה בכדור, האם היא הייתה מקדמת אותי למדליה? לא יודעת, מה שכן אני יודעת שעשיתי את הכי טוב שיכולתי. אני מקווה שגאים בי. לא ציפיתי לשום הישג, רק לעשות את הדברים טוב. אין רגע אחד קשה, עבדתי קשה במשך עשרה חודשים כדי להגיע לכאן”, הוסיפה.

דריה אטמנוב בתרגיל הסרט (רדאד ג'בארה)דריה אטמנוב בתרגיל הסרט (רדאד ג'בארה)

אטמנוב הוסיפה: “אני מאוד מתרגשת, נתתי את המקסימום שיכולתי, שמחה שהצלחתי לרגש אנשים עם ההופעה שלי. שיפרתי את הביצועים מהמוקדמות היום ושמחה שהצלחתי להראות את זה. סיכום השנים האחרונות? רכבת הרים, זה היה קשה, אבל זה היה שווה את זה וזה חיזק אותי ולימד אותי המון”.

“האם יש אכזבה שאני לא על הפודיום? לא יודעת להגיד, אני גאה בעצמי שהצלחתי לתת את המקסימום. כל תרגיל שאני יוצאת ועושה בריכוז, אחרי שהוא נגמר אז הוא נגמר, ואני מתרכזת בתרגיל הבא. הכדור נפל, קורה, מתאפסים וממשיכים הלאה”.

על האפשרות שתהיה בלוס אנג’לס ב-2028 אמרה: “רק עכשיו סיימתי אולימפיאדה, אני צריכה לנוח ונראה”. 

דריה אטמנוב בתרגיל האלות (רדאד ג'בארה)דריה אטמנוב בתרגיל האלות (רדאד ג'בארה)

המאמנת איילת זוסמן אמרה: “אני שמחה שהיא הצליחה להראות את היכולות שלה בגמר הקרב רב. יש בי קצת תחושת החמצה כי היא עשתה שלושה תרגילים ממש טובים, אבל בתרגיל הכדור עשתה טעות שעלתה לה כמעט בשלוש נקודות ולא יודעת מה היה קורה”.

“אם הייתה עושה ארבעה תרגילים טובים אולי זה היה מביא אותה להתמודדות אמיתית על מדליה. היא עבדה קשה ונלחמה על כל נקודה. היו מולה יריבות חזקות שהתחרו ללא הפסקה במשך שלוש שנים, בעוד שדריה נפצעה באמצע הדרך. עברנו דרך קשה”.

דריה אטמנוב ואיילת זוסמן (רדאד ג'בארה)דריה אטמנוב ואיילת זוסמן (רדאד ג'בארה)

“אחרי פציעה אחת, הצלחנו להביא אותה למצב שהיא יכולה להתחרות ואז היא נפצעה שוב. אני לא מכירה מתעמלת בעולם שאחרי כל כך הרבה פציעות קשות ממשיכה לאולימפיאדה. אני לא יודעת באיזה מקום היא הייתה מסיימת אם הייתה ממשיכה כרגיל וצוברת ניסיון. מה יהיה איתה בהמשך? אין לדעת, צריך זמן לעכל ולחשוב”, הוסיפה.

דריה אטמנוב ואיילת זוסמן (רדאד ג'בארה)דריה אטמנוב ואיילת זוסמן (רדאד ג'בארה)

זוסמן הוסיפה: “אני שמחה שהיא הצליחה להביא את עצמה בתחרות הזאת בריאה, היא סוף סוף התחרתה בריאה בלי כאבים. היא התמודדה בכל תרגיל בדרגת קושי מאוד גבוהה ואני גאה בה. מלבד לינוי אשרם, היא המתעמלת הישראלית שהגיעה למקום הכי גבוה (ה-5), עם לינוי זה היה משהו אחר, לאורך כל הדרך היא הייתה מועמדת למדליה, דריה נלחמה, היה לנו קצת קשה להביא את הביצועים המקסימליים שלה אתמול, אני גאה בה שהיא הצליחה ושיפרה את המיקום שלה. באמת נהניתי מהתחרות”.

על לוס אנג’לס ב-2028 אמרה: “לא יודעת, נסיים, נדבר אחר כך, נשב ונחשוב. הכל תלוי ברצון ובכוח של אותה מתעמלת”.

על גמר ההתעמלות האומנותית הקבוצתית: “היה יום מטורף במוקדמות, דברים לא צפויים, ספרד שהייתה מועמדת רצינית למדליה לא תהיה בגמר, וכמו בתחרות האישית שהבולגרית הייתה מועמדת ולא הייתה בגמר. אנחנו עובדות אותו דבר, הבנות נלחמות, הצוות עוטף, נעשה ונצליח. האם אני מודאגת מהמוקדמות? לא, כי זה קורה. הרמה של התרגיל הקבוצתי מטורפת, להישאר בריכוז ולעשות ארבעה תרגילים יום אחרי יום זה לא פשוט, אז אני מעודדת”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */