יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:39

"רוצה להביא גאווה למדינה, כלום לא יעצור אותי"

לקראת חזרתה לזירת וואן צ'מפיונשיפ, שיר כהן סיפרה בראיון בלעדי ל-ONE על הניצחון המרשים בבכורה, ההכנות לקרב וההתרגשות הגדולה לייצג את ישראל

|
שיר כהן  (ONE CHAMPIONSHIP )
שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP )

התגעגעתם? עוד שבוע זה קורה – שיר כהן חוזרת לזירת וואן צ'מפיונשיפ. אחרי ניצחון ענק בהופעת הבכורה שלה בחודש מרץ, הלוחמת הישראלית תחזור לזירה ותילחם בשישי הבא, ה-16.8, ב’וואן פריידיי פייטס 75’, מול פרנצ'סקה ורה הצ'יליאנית. האירוע יועבר בשידור ישיר החל מ-15:30 בערוץ ONE

כהן הותירה את חותמה בארגון עם הופעת בכורה חלומית, כאשר ניצחה בנוקאאוט טכני בסיבוב השני את תאודורה קירילובה הבולגרייה, ונראתה בלתי ניתנת לעצירה. יריבתה ורה בת ה-24 מגיעה לקרב החמישי שלה בארגון, אחרי ניצחון בהחלטת שופטים חצויה בהופעתה האחרונה מול סלסט הנסן, גם כן בחודש מרץ, ועומדת על מאזן של 2-2 בארגון. 

שיר כהן, שחוותה חמישה חודשים מאתגרים מאז ניצחון הבכורה, מספרת על התחושות והסיבות שהביאו לעיכובים בחזרתה לזירה: “הניצחון באמת היה חלום שהתגשם. לייצג את ישראל בזמן המלחמה, לנצח בנוקאאוט טכני ולהשאיר חותם כמו שהשארתי זה כל מה שיכלתי לבקש”.

שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP )שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP )

הלוחמת הישראלית סיפרה: “התגובות שהגיעו אחר כך היו מדהימות, קיבלתי המון אהבה מהקהל ובאמת הרגשתי שהצלחתי להביא רגע של גאווה בימים קשים שעוברים עלינו. הייתי במומנטום מצוין וכבר נקבע לי קרב למאי, אבל לצערי היריבה ביטלה ומשם היו עוד שלושה ביטולים בדרך שזה ממש מבאס”.

כהן שיתפה: “כל זה קרה בזמן שעברתי תקופה לא פשוטה גם בחיים האישיים שלי, ככה שהיו חודשים לא קלים ומלאים בהרבה תסכול. אבל, המשברים שעברתי בבית והמשבר הלאומי שהמדינה שלנו והעם שלנו נמצאים בו, הפכו את הקרב הזה ליותר מעוד קרב בשבילי. אני מגיעה עם אש ועם ידיעה ששום דבר לא יעצור אותי”.

הלוחמת הישראלית סיפרה על ההכנות לקרב: “ההכנות היו מצוינות. המוטיבציה בשילוב הידיעה שיש מולי יריבה מאד מנוסה ומאד טכנית ואיכותית, הפכו את המחנה הזה למאוד מאתגר גם ברמה הפיזית וגם ברמה הטכנית. אני מרגישה שאני מגיעה הכי מוכנה שאני יכולה להיות. לראות מה קורה בארץ גורם לי להרגיש כל הזמן שאני נלחמת עבור משהו גדול יותר ממני וזה בא לידי ביטוי גם בהכנות”.

כהן המשיכה: “המעט שאנחנו יכולים לעשות בשביל המדינה בתור ספורטאים זה לייצג בכבוד ולתת את כל מה שיש לנו, כדי להביא גאווה ונחת וכדי להעלות את המודעות לחטופים שלנו – זה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות”.

הלוחמת פנתה לקהל: “התמיכה שאני מקבלת מהמאמנים, המשפחה, החברים וכל המעגל מסביבי היא מדהימה ובלעדיה לא הייתי במקום שבו אני נמצאת היום. האהבה שהקהל הישראלי הרעיף עליי נתנה לי כוח שאין לתאר ודחפה אותי קדימה לתת את כל כולי. חשוב לי גם להגיד המון תודה ל-ONE שפתחו את השידור לקהל הרחב ואני מזמינה את כל עם ישראל לצפות ולעודד ביום שישי הבא. עם ישראל חי”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */