יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:12

"מהמשחקים הגדולים שהענף ראה": בעולם מעכלים

מסביב לגלובוס מפנימים את ה-91:95 המטורף של ארה"ב על סרביה: "משחק הכדורסל לא יכול להיות משוחק ברמה גבוהה יותר", "סטף במשחק אלוהי". התגובות

|
לברון ג'יימס וסטף קרי בטירוף (רדאד ג'בארה)
לברון ג'יימס וסטף קרי בטירוף (רדאד ג'בארה)

מי שצפה בניצחון של ארצות הברית על נבחרת סרביה צפה באחד ממשחקי הכדורסל הכי טובים ששוחקו בשנים האחרונות, אפילו בתולדות הענף. האמריקאים עלו לגמר בתום מפגש לפנתאון, מפגש שנדבר עליו עוד שנים רבות, התמודדות שאי אפשר היה להוריד את העיניים ממנה, בסופה זה נגמר ב-91:95 לחבורה של סטיב קר.

בארצות הברית לא נותרו אדישים: “לא מעכלים את מה שראינו עכשיו, משחק הכדורסל שוחק ברמה הכי גבוהה שהוא יכול להיות משוחק. סטף קרי הציל את ארצות הברית עם הופעה בלתי נשכחת”, נכתב ב’יאהו’. מאמן סרביה, פשיץ’, הודה באכזבה: “זה כואב, אבל שיחקנו מול הנבחרת הכי גדולות בתולדות נבחרות”.

לברון, שרשם טריפל דאבל והפך לשחקן היחיד עם יותר מטריפל דאבל אחד במשחקים האולימפיים, החמיא ליריבה ולכוכב המשחק: “סחתיין על סרביה, זו חתיכת נבחרת, אבל ברגע ש’שף קרי’ מחליט שהוא רוצח כמו שהוא היה היום, עם קצת עזרה מג’ואל אמביד, אז זה שווה ניצחון. זה ניצחון גדול ונותר לנו עוד ניצחון אחד כדי לעמוד במשימה”.

לברון ג'יימס וקווין דוראנט (רדאד ג'בארה)לברון ג'יימס וקווין דוראנט (רדאד ג'בארה)

דוראנט הצטרף למחמיאים: “ראינו מופע אלוהי, אלוהים היה איתו הערב. אחד המשחקים הכי גדולים שראיתי את סטף משחק”.  סטף רשם שיא משלו, כש-36 הנקודות שלו הן הכי הרבה אי פעם על ידי שחקן במשחק נוקאאוט במשחק אולימפי. מסביב לעולם לא נותרו אדישים ולא מעט שחקנים, לא רק מהכדורסל, שיתפו בתחושות. מטוני קרוס, לקארוסו, לטריי יאנג, לפירס מורגן ולעוד המון, ריכזנו כמה מהמיטב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */