יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:18

אטמנוב: אין לי מילים, שמחה שעליתי לגמר

המתעמלת הישראלית שהרשימה במוקדמות הקרב רב ועלתה לגמר שיתפה: "זה היה מטורף. רק רוצה ליהנות ולגרום לקהל ליהנות". אסי ממן, שליח ONE לאולימפיאדה

|
אטמנוב מרשימה בתרגיל הסרט (רדאד ג'בארה)
אטמנוב מרשימה בתרגיל הסרט (רדאד ג'בארה)

האם גם באולימפיאדת פאריס תהיה לנו מדליסטית אולימפית בהתעמלות האמנותית? יכול מאוד להיות שכן. דריה אטמנוב העפילה הערב (חמישי) לגמר הקרב רב ובהחלט עשויה להתמודד על מדליה.

אחרי שני התרגילים הראשונים עם הכדור והחישוק, המתעמלת הישראלית הייתה במקום ה-11 הכללי במוקדמות. בחלק השני של התחרות, אטמנוב התעלתה וביצעה הופעות נהדרות בתרגילי הסרט והאלות, זכתה בציונים גבוהים וסיימה במקום השישי הכללי, כל הדרך אל הגמר עם 130.450 נקודות בסך הכל.

אטמנוב, שסיפקה הופעה נהדרת, סיפרה לאחר המוקדמות: “זה היה מטורף. התרגשתי מאוד, אין לי מילים מהחוויה שעברתי פה. היה לי כיף. אני שמחה שעליתי לגמר, אני רק רוצה ליהנות ולגרום לקהל ליהנות”.

המאמנת שלה, איילת זוסמן, שיתפה: “אני מרגישה מצוין אחרי ההופעה של דריה. לא שחשבתי לרגע אחד שהיא תישאר מחוץ לגמר. התרגילים שלה מאוד מורכבים ברמה של דרגת קושי גבוהה, כך שהיא הייתה צריכה ריכוז מוחלט כדי לבצע את התרגילים כמו שצריך. זה אירוע ענק וציפינו לו הרבה זמן. לא היה לה מספיק ניסיון כי לא היו לה הרבה תחרויות עד כה, אבל היא נתנה את ה-100% שלה. מקווה שמחר היא תקום ברגל ימין ונעשה הופעה טובה בגמר”.

יו״ר איגוד ההתעמלות, אבי שגיא, סיפר: “במהלך המוקדמות הייתי לחוץ כמו כולם ביציע. היא גיבורה אמיתית אם היא עלתה לגמר. נתפלל שיהיה טוב מחר, שתבוא קרת רוח ותעשה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב שאפשר ויהיה בסדר. אנחנו מאמינים בה ובאיילת זוסמן”.

יו״ר הוועד האולימפי, יעל ארד, ציינה על הופעת המתעמלת: “אני מאוד מאמינה בה ועצם זה שעלתה לגמר זו כבר הצלחה. בשביל בת 18 שבאה לכאן, אחרי השנה הקשה שעברה, ולהתעלות - זו הצלחה ענקית ואני בטוחה שתבוא יותר רגועה. יש פה קהל ביתי מטורף שיעודד אותה, והיא עברה טבילת אש חשובה בהתרגשות ובהופעה בבמה המרכזית. כשנכנסים לאולם כזה מלא לפעמים מקבלים הלם, אבל מחר היא תבוא יותר רגועה ואנחנו סומכים עליה שתראה הופעה טובה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */